O študijskem programu
Visokošolski program je nastal kot odziv na kadrovske potrebe svetovalnih podjetij, agencij za tržno komuniciranje, oblikovalskih agencij, družb za odnose z javnostmi in vseh tržno naravnanih podjetij v gospodarskih in negospodarskih dejavnostih. Te organizacije pri zaposlovanju iščejo kadre, ki združujejo ustvarjalnost, sposobnost vodenja in komunikacije ter podjetniško naravnanost pri repozicioniranju ali razvoju blagovnih znamk, proizvodov in storitev.
Po končanem študiju so diplomanti iskani strokovnjaki za strateško komuniciranje, poslovno načrtovanje, podjetništvo, vodenje korporativnega komuniciranja ali pa svetovalci za blagovne znamke, managerji inovacij, kreativni vodje, PR managerji, medijski planerji, razvijalci novih poslov in izdelkov, oblikovalci dogodkov,…
Študijski program nauči kreativne strokovnjake, kako razvijati, usklajevati in implementirati trženjske strategije in potrošniške raziskave za pridobivanje spoznanj o blagovnih znamkah in inovacijah.
Vpisni pogoji
- Opravljena splošna matura ali
- opravljena poklicna matura ali
- opravljen zaključni izpit v kateremkoli štiriletnem srednješolskem programu.
Šolnina
Šolnina se izračuna individualno na podlagi manjkajočih obveznosti študenta, saj se priznajo predhodno pridobljena znanja v predhodnih formalnih in neformalnih izobraževanjih.