O študijskem programu
Vas oglasi navdušujejo in bi radi izvedeli, kakšen je njihov učinek? Bi radi sodelovali pri pripravi oglaševalskih kampanj? Skrbeli za ugled in podobo podjetja? Želite sodelovati v trženjskih raziskavah in preučevati vedenje kupcev? Biti eden izmed tistih, ki odločajo o uvedbi novih izdelkov in storitev na trg? Veste, kaj navdušuje odjemalce?
Magistrski program Trženje – za kreativne, dinamične in sveže ideje: integracija trženjskih konceptov in orodij ter njihova uporaba v praksi; poglobljeno razumevanje porabniških in medorganizacijskih trgov; elementi za strateško odločanje na področju trženja in prodaje; vpogled v management blagovnih znamk in odnosov z odjemalci; razumevanje družbene vloge trženja.
Vpisni pogoji
- Končan študijski program prve stopnje z ustreznih strokovnih področij in dosegel najmanj 180 kreditnih točk po ECTS ali kdor je končal dosedanji študijski program za pridobitev visoke strokovne izobrazbe z ustreznih strokovnih področij, ali
- končan enakovreden študijski program z drugih strokovnih področij, naveden v prejšnji alineji, ter opravljene dodatne študijske obveznosti v obsegu 12 kreditnih točk po ECTS. Dodatne študijske obveznosti kandidati lahko opravijo med študijem na 1. stopnji, v programih za izpopolnjevanje ali z opravljanjem izpitov pred vpisom v magistrski študij in sicer pri predmetih Mikroekonomija 1 (6 ECTS) in Uvod v poslovanje (6 ECTS).
Šolnina
Za izredni študij, posamezni letnik: 2.952€.