O študijskem programu
Drugostopenjski študij marketinga na FDV, ki je poimenovan Strateško tržno komuniciranje, je edinstven v Sloveniji in vedno bolj ugleden tudi v Evropi.
Temelji na celostnem pristopu k najnovejšim dosežkom disciplin menedžmenta, marketinga, znamčenja, tržnega komuniciranja in posebej oglaševanja.
Znan je po svojem poudarku na družbeni odgovornosti organizacij in kreativni strateški naravnanosti, ki omogočata najboljše možne rešitve kompleksnih problemov organizacij v svetu, ki ga označujeta povečana tekmovalnost in hkratna vse bolj prevladujoča sodelovalnost.
Vpisni pogoji
- Končan študijski program prve stopnje s kateregakoli strokovnega področja in zbranih 240 ECTS, ali
- končan študijski program prve stopnje s kateregakoli študijskega področja v obsegu 180 ECTS ter pred vpisom v 2. stopnjo na FDV opravljeni predmete v obsegu 60 ECTS v okviru Programa za izpolnjevanje družboslovnega znanja z izbiro predmetov po dogovoru s skrbnikom programa, ali
- končan štiriletni visokošolski strokovni študijski po programu, ki ga je bilo možno vpisati pred uvedbo bolonjske reforme in zaključiti najkasneje do 2015/2016 iz kateregakoli strokovnega področja, ali
- končan triletni visokošolski strokovni študij po programu, ki ga je bilo možno vpisati pred uvedbo bolonjske reforme in zaključiti najkasneje do 2015/2016, ter pred vpisom v 2. stopnjo na FDV opravljeni predmete v obsegu 60 ECTS v okviru Programa za izpolnjevanje družboslovnega znanja z izbiro predmetov po dogovoru s skrbnikom programa, ali
- končano enakovredno izobraževanje v tujini.