⏲️ Vrsta in trajanje študija: REDNI študij (2 leti)
? ECTS kreditnih točk: 60 KT za celotni študij
? Pridobljen naziv: Magister profesor pedagogike in …
?️ Kraj izvajanja: Ljubljana
O študijskem programu
Temeljni cilji programa so študentom zagotoviti: razvoj splošnih kompetenc humanistično izobraženega intelektualca s kakovostno družboslovno-humanistično izobrazbo, s poudarkom na sistematičnem spoznavanju pedagoških ved; obvladovanje znanstvenih paradigem in orientacij, ki so pomembne za razumevanje vzgojnih in izobraževalnih procesov in povezanosti pedagoških pojavov in procesov ter družbe; obvladovanje praktičnega delovanja in reševanja praktičnih problemov s področja načrtovanja, organizacije, izvajanja in evalvacije vzgojno-izobraževalnih procesov v različnih kontekstih in na različnih stopnjah izobraževanja ter na področju kulture; kompetenten vstop v delo, samostojnost in iniciativnost pri vodenju najzahtevnejših dejavnosti ter pri svetovanju in pomoči udeležencem izobraževanja, še posebej učencem/dijakom in njihovim staršem ter učiteljem pri pouku in pri drugih oblikah dela v šoli, kakor tudi pri ustreznih izvenšolskih dejavnostih v različnih ustanovah s področja izobraževanja in kulture; razvijanje načinov razmišljanja in delovanja, ki so značilni za sodobno zasnovano poučevanje in učenje; uvajanje v sodobno znanstveno mišljenje, znanstvene prakse in identifikacijo s stroko; razvijanje socialno-etične refleksivnosti, zavezanosti profesionalni etiki in razvijanje strokovne kritičnosti in odgovornosti pri delu z ljudmi, pri sodelovanju v skupnosti in delu z informacijami; v povezavi z drugim študijskim programom razširjanje obsega znanja in usposobljenosti, posebej še za interdisciplinarno raziskovanje in reševanje problemov.
Vpisni pogoji
- Končan prvostopenjski študijski program Pedagogika in andragogika, Psihologija, Razredni pouk, Socialna pedagogika, ali
- končan prvostopenjski študijski program ali študijski program za pridobitev visoke strokovne izobrazbe s področja družboslovja, humanistike ali predšolske vzgoje, sprejet pred letom 2004, ter pred vpisom opravljene obveznosti v obsegu 15 KT iz predmetov: Zgodovina vzgoje in izobraževanja (5 KT), Teorija vzgoje (5 KT), Didaktika I (5 KT), ali
- končan prvostopenjski študijski program ali študijski program za pridobitev visoke strokovne izobrazbe z drugih strokovnih področij, sprejet pred letom 2004, ter pred vpisom opravljene obveznosti v obsegu 35 KT: Pedagoška statistika (5 KT), Zgodovina vzgoje in izobraževanja (5 KT), Didaktika I (5 KT), Teorija vzgoje (5 KT), Pedagoška sociologija I (5 KT), Pedagoška psihologija I (5 KT), Šolska pedagogika (5 KT).