O študijskem programu
Vsako uspešno in na konkurenčnost ter trajnostno rast osredotočeno podjetje zahteva od zaposlenih tudi poglobljeno znanje in kompetence iz teorije in prakse marketinga in prodaje.
Podiplomski magistrski program Marketing in prodaja se osredotoča na dve poslovni področji – marketing in prodajo, njuno soodvisnost in prepletenost v stalno se spreminjajočem, globalno konkurenčnem poslovnem okolju, know-how za prilagajanje podjetij na te spremembe in usmerjenost v prakso z delom na študijah primerov in lastnih projektih.
Z edinstvenimi vsebinami s področja psihologije prodaje, upravljanja odnosov s strankami, korporativnega komuniciranja, spletnega marketinga, kreativnosti in inovativnosti, pa tudi spoznavanja najnovejših strategij tehnik in prodaje boste vi in vaše podjetje konkurenčni.
Vpisni pogoji
- Končan visokošolski strokovni študijski program prve stopnje v obsegu 180 KT, ali
- končan triletni visokošolski strokovni študijski program pred bolonjskim sistemom z ustreznih strokovnih področij (ekonomskih, poslovnih, upravnih in organizacijskih ved, sociologije, pravnih, političnih, družboslovnih ved, humanistike) ter opravljene dodatne študijske obveznosti v obsegu 12-14 kreditnih točk po ECTS, ki jih na podlagi predhodnih znanj določi Komisija za študentske zadeve.
Šolnina
Za izredni študij, posamezni letnik: 3.289€