O študijskem programu
Program temelji na proučevanju marketinga in odnosov z javnostmi. Odgovarja na vprašanje, kaj pomeni integrirano tržno komuniciranje, kako potekajo marketinški odnosi ter kakšne so male skrivnosti velikih mojstrov oglaševanja in odnosov z javnostmi.
Program študente opremi z naslednjimi kompetencami: analitičnost pri reševanju strokovnih nalog, uporaba metodoloških orodij, širokim poznavanjem širšega področja Tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi, strokovnostjo pri obvladovanju nalog in delovnih procesov, znanjem tujih jezikov, sposobnostjo navezovanja stikov in obvladovanjem formalnih in neformalnih odnosov ter komunikativnostjo in sposobnostjo timskega dela.
Diplomanti in diplomantke se zaposlujejo na delovnih mestih, ki zagotavljajo ustvarjalno in razgibano delo in kar kličejo po akciji. Najdemo jih med ključnimi strokovnjaki v vodstvih podjetij ter vladnih in nevladnih organizacijah, med svetovalci, načrtovalci in izvajalci tržno-komunikacijskih aktivnosti v oglaševanju, odnosih z javnostmi, pospeševanju prodaje, medijskem načrtovanju, raziskovanju trga, na področjih sponzorstev in donatorstva, samostojnega podjetništva, spletnega komuniciranja,… Skratka skorajda ni organizacije, ki ne bi potrebovala njihove pomoči.
Vpisni pogoji
- Opravljena splošna matura ali
- pred 1.6.1995 končan štiriletni srednješolski program.