O študijskem programu
Bistvena karakteristika študijskega programa je povezava med širšimi humanističnimi znanji in bazičnimi prvinami sodobne komunikološke znanosti. Program je zasnovan kot nadgradnja prvostopenjskega programa ter znanj s področja medijev ter sodobne medijske kulture.
Študenti spoznavajo tako komunikološke, sociološke, etične, filozofske, antropološke, jezikoslovne, pravne kakor tudi kulturološke aspekte množičnih medijev, prav tako študij prispeva k razumevanju raznovrstnosti spoznanj o sodobnih sredstvih sporočanja (medijih), ki določajo informiranost, kulturno potrošnjo, oblikovanje osebne identitete, politične izbire, nenazadnje pa tudi ekonomske razsežnosti družbenega življenja, kot so trg dela, reklamna in oglaševalska aktivnost.
Vpisni pogoji
- Diploma na študijskih programih 1. stopnje s področja humanistike in družboslovja ali
- diploma na drugih študijskih programih 1. stopnje ter pred vpisom opravljene študijske obveznosti z diferencialnimi izpiti v obsegu od 30 do 60 KT, ki so bistvene za nadaljevanje študija, iz predmetov: osnove medijskih študijev in komunikoloških teorij, epistemologija in metodologija raziskovanja medijev, zgodovina medijev, uvod v socialno in politično psihologijo, medijska industrija, kultura in mediji, televizija, komuniciranje in politika, mediji in manjšine ter medijsko pravo 1.