83 odstotkov večja distribucija aplikacij in 33-odstotna rast mesečno aktivnih uporabnikov kaže leto močne rasti Huaweievega ekosistema aplikacij.
Leto po naznanitvi načrtov Huaweia na svetovnem kongresu mobilne telefonije 2020 (MWC 2020) o razširitvi svojega mobilnega ekosistema, je AppGallery, eno izmed treh največjih trgovin z aplikacijami na svetu, v razvoju zaznamovalo več mejnikov.
- Na platformi se je povečalo število registriranih razvijalcev na 2,3 milijona, kar je za 77 % več kot lani, zdaj pa šteje tudi 300.000 razvijalcev zunaj Kitajske.
- Število aktivnih mesečnih uporabnikov AppGallery je na svetovni ravni zraslo na 530 milijonov, v Evropi pa se je na letni ravni povečalo za 61,5 % na več kot 42 milijonov.
- V AppGallery je zdaj na voljo 120.000 aplikacij integriranih s HMS Core, kar predstavlja 118-odstotno medletno rast.
- Leta 2020 je distribucija aplikacij dosegla 384,4 milijarde, kar je 174 milijard več kot leto prej.
S stališča rasti najbolj prevladujejo igre, saj je zdaj na platformi na voljo več kot 500 % več iger kot leto poprej. Huaweievi uporabniki so bili med prvimi na svetu, ki so lahko izkusili inovativne nove igre, kot so AFK Arena, Asphalt 9: Legends, Clash of Kings in številne druge.
Nove številke prihajajo eno leto po tem, ko je Richard Yu, izvršni direktor Huawei Consumer BG, predstavil Huaweievo vizijo o tem, da AppGallery postane odprta, inovativna platforma za distribucijo aplikacij, ki je dostopna uporabnikom po celem svetu.
Derek Yu, podpredsednik Huaweia za regijo CEE in Skandinavijo, je številke o rasti ekosistema pospremil z naslednjimi besedami: »Naša strategija za AppGallery je bila razširiti bazo uporabnikov, da bi postavili trdne temelje za razvoj našega ekosistema. Številke rasti pa kažejo da pristop deluje. Ne samo, da ves čas ponujamo nove, lokalno pomembne aplikacije in partnerjem za razvijalce zagotavljamo izpostavljenost vedno večjemu občinstvu, ampak ustvarjamo tudi neverjetno priložnost za uspeh na trgu mobilnih aplikacij.«
Hitro rast AppGallery so spodbudile naložbe podjetja v okviru prizadevanj za rast ekosistema Huawei Mobile Services (HMS). HMS zdaj zaposluje več kot 8000 raziskovalnih in razvojnih inženirjev ter šteje več kot 600 zaposlenih v ekipi za tehnično podporo. Rezultat tega je, da se je število integracijskih aplikacij HMS Core na medletni ravni povečalo za 118 % na 120.000, število mesečnih aktivnih uporabnikov hitrih aplikacij pa je na svetovni ravni naraslo za kar 200 % na 100 milijonov.
»Konec leta 2019 je bilo na svetu 25 držav, ki so imele več kot milijon uporabnikov AppGallery. Število je zdaj naraslo na 42, še naprej pa opažamo močno rast v Evropi, Latinski Ameriki, Azijsko-pacifiški regiji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. Ne gre le za količino, ampak dejstvo, da se je število aplikacij, integriranih s sistemom HMS Core, v enem letu več kot podvojilo, kaže, da vedno več razvijalcev pri snovanju svojih inovativnih rešitev in edinstvenih uporabniških izkušenj išče Huaweieve zmogljive rešitve,« je dejal Zhang Zhe, direktor oddelka za globalna partnerstva in poslovni razvoj pri Huawei Consumer BG.
Strategija globalno + lokalno: Pomoč lokalnim razvijalcem, da dosežejo globalno platformo
Huawei se je pri razvoju AppGallery osredotočil na sodelovanje z razvijalci tako na lokalni kot na svetovni ravni, saj želi uporabnikom predstaviti najpomembnejše aplikacije in jim ponuditi več možnosti, hkrati pa tudi povečati število razvijalcev
Razvijalci se v želji, da bi dosegli tako lokalne kot globalne uporabnike, vse pogosteje obračajo proti trgovini AppGallery. V zadnjem letu se je tako na primer AppGallery obogatil s priljubljenimi aplikacijami Moovit, Bolt, Viber, Booking.com, Tidal in številnimi drugimi. Prav tako pa so se platformi pridružile številne slovenske, med drugim NLB Klikin, mBills, VALU, 24ur.com, Siol.net, VOYO, NEO in druge. Skupno je zdaj v trgovini AppGallery že več kot 60 slovenskih aplikacij, seznam pa se konstantno širi.
V sklopu te strategije Huawei s svojim strokovnim znanjem pomaga razvijalcem vstopiti tudi na donosni kitajski trg aplikacij. Kitajska, ki velja za mobilno zelo osveščeno državo, ima več kot 904 milijonov uporabnikov mobilnega interneta s približno 100 milijardami prenosov aplikacij. AppGallery pa je v zadnjih 12 mesecih pomagal več kot tisoč razvijalcem iż drugih držav vstopiti v mobilno gospodarstvo na Kitajskem.
Aplikacije, kot je PicsArt, ki ima danes že več kot 300 milijonov prenosov na Kitajskem, so bile med prvimi, ki so izkoristile ta potencial. Podoben uspeh sta doživeli tudi aplikaciji FaceTune 2 in Mondly, ki imata 2,2 milijona oziroma 350 tisoč prenosov.
Prav tako pa je AppGallery pomagal že več kot 10.000 kitajskim aplikacijam vstopiti na tuje trge in diverzificirati ponudbo za uporabnike po celem svetu. Tako je edinstven položaj Huaweia dobro unovčila platforma Banggood, nekatere druge uspešne kitajske aplikacij, ki so prek AppGalleryja dosegle uporabnike po celem svetu so še Pascal’s Wager, Rise of Kingdoms Lost Crusade in Night of Full Moon.
Trgovina AppGallery je na voljo na vseh Huaweievih pametnih mobilnih napravah, med drugim tudi na najnoveših telefonih Mate 40 Pro in P smart 2021 ter tabličnem računalniku MatePad Pro. V AppGalleryju so aplikacije razdeljene v 18 kategorij, tako da se uporabnik lažje orientira in hitreje najde, kar želi. Dodatno pa je uporabniku pri iskanju aplikacij v pomoč tudi univerzalni iskalnik Petal Search, ki poleg aplikacij omogoča še iskanje slik, novic in drugih informacij.