Si kdaj pomislil, da bi svojega avatarja rad oblekel v dizajnerska oblačila? Zdaj ga boš lahko. Meta je odprla spletno trgovino, v kateri lahko uporabniki Facebooka, Instagrama in Messengerja kupijo digitalna oblačila za svojega avatarja.
Prve blagovne znamke v trgovini so Prada, Balenciaga in Thom Browne, oblačila pa vključujejo obleko za motokros, kapuco z logotipom in obleke.
Meta, bivši Facebook, odpira trgovino za avatarje
Izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg je v objavi na Facebooku povedal, da bo kmalu dodanih še več blagovnih znamk. »Digitalno blago bo pomemben način izražanja v metaverseju in veliko gonilo ustvarjalnega gospodarstva,« pravi.
Luksuzne modne hiše vse pogosteje sodelujejo s tehnološkimi podjetji pri ustvarjanju digitalnih oblačil z blagovno znamko. Lani je igra Fortnite uvedla skine Balenciage, tako da so lahko igralci za svoje igralne like kupili oblačila, kot je kapuca z blagovno znamko. V igri Roblox lahko igralci obiščejo mesto Gucci Town z vrtom z logotipom blagovne znamke in virtualno trgovino.
Že pred začetkom prodaje so nastale težave
Kljub velikim imenom, ki so sodelovala pri Metini predstavitvi, je novica potiho padla in podjetje se ni takoj odzvalo na prošnjo za več podrobnosti. Meta pravi, da bo trgovina začela delovati kmalu, čeprav informacije o tem, kako bodo uporabniki dostopali do trgovine, niso bile takoj na voljo. Upajmo, da bodo digitalna oblačila stala manj kot prava.
Eva Chen, direktorica modnih partnerstev pri Instagramu, je v neposrednem prenosu predvajala en videz, ki je vključeval oprijeto majico, nizke kavbojke in bel pas, oblečen na Zuckerbergovem avatarju. »Ne vem, ali bi to lahko kadarkoli dal nase,« je dejal.
Novinar