V Ljubljani, Mariboru in Kopru se je zaključilo drugo kolo študentskega tekmovanja v programiranju. Štiriurno tekmovanje je popestril tiskarski škrat, ki se je prikradel v besedilo ene izmed nalog in za trenutek pritegnil pozornost vseh sodelujočih.
Sestavljavci nalog so po zaključenem tekmovanju predstavili rešitve, sodniška ekipa pa je seštela rezultate oddanih nalog. V pripravi je bila tudi nova številka Programerskega maratonca, ki pa je zaradi tehničnih težav niso mogli natisniti isti dan. Druga izdaja Maratonca tako ostaja elektronska in si jo lahko ogledate na spletnem naslovu http://www.upm.si/maratonc/maratonc-02.pdf. Omenjene tehnične težave tako puščajo grenak priokus sicer solidno izpeljanemu tekmovanju.
Zmagovalci drugega kola s petimi rešenimi nalogami ostajajo člani ekipe RAM (Mitja Trampuš, Ruben Sipos, Aljaž Kosmerl), drugo mesto zaseda ekipa Gobe (v zasedbi Matej Pintar, Blaž Hafnar in Boris Stržinar), tretje mesto pa je z uspešno rešenimi štirimi nalogami ohranila ekipa Undefined, ki jo sestavljajo Tomaž Hočevar, Gašper Zadnik in Matjaž Gomilšek.
Nekaj težav je tekmovalcem povzročila naloga Stonoga, kjer so odkrili napako v generatorju vhodnih podatkov. S to nalogo je ekipa RAM ohranila svoje prvo mesto, saj je bila to tudi njena peta pravilno rešena naloga. Sodniška ekipa je bila vidno zadovoljna, ker je mnogim ekipam uspelo rešiti kar po štiri naloge. Verjetno je k temu pripomoglo tudi predavanje Janeza Branka z Inštituta Jožef Štefan, ki je tekmovalcem pokazal kar nekaj uporabnih načinov za reševanje nalog.
Ogrevanja je nepreklicno konec. Tekmovalci smejo na poletni počitek, pravi boj za visoka mesta, ki vodijo v finale, pa jih čaka jeseni. Tretje in hkrati tudi zadnje kolo pred finalnim bo na sporedu septembra in pričakovati je še bolj tekmovalno vzdušje, saj se v finale uvrsti le 20 najboljših ekip.
Več informacij o Univerzitetnem programerskem maratonu najdete na spletnem portalu z naslovom www.upm.si.