Instagram spada med najbolj priljubljena družbena omrežja na svetu, saj svojim uporabnikom omogoča deljenje fotografij in videoposnetkov ter povezovanje z ostalimi uporabniki. Zaradi širokega občinstva pa postaja tudi pomembna platforma za oglaševanje, saj so oglasi na Instagramu postali ena izmed najpogostejših oblik oglaševanja na družbenih omrežjih.
Več oglasov na instagramu
Da, na Instagram prihaja še več oglasov! Oglasi se bodo prikazovali v rezultatih iskanja, saj Instagram navaja, da bo podjetjem omogočil oglaševanje s klikom uporabnika na objavo, ki je v rezultatih iskanja. Instagramova objava omenja, da se bodo oglasi prikazovali le uporabnikom, ki aktivno iščejo te vsebine, podjetja ali izdelke. Tiskovna predstavnica podjetja Shenny Barboza pa je za The Verge potrdila, da se bodo oglasi prikazovali za iskane pojme, ki spadajo v kategorijo priporočil in skupnosti. To pomeni, da bi oglase lahko videli pri vseh iskanjih, ki ustrezajo tem kriterijem. Sprememba je trenutno le preizkus, a Instagram načrtuje, da bo prakticiranje novega oglaševanja globalno lansiral v prihajajočih mesecih.
Oglasi, ki te opomnijo?
Instagram uvaja tudi oglase, ki te opomnijo na prihajajoče dogodke ali pomembne datume, saj ti o njih pošilja obvestila. Na srečo pa boš obvestila prejemal le, če se za to odločiš. To je predstavil, kot možnost »opomni me«, ki te na dogodek opozori en dan pred njim, 15 minut pred začetkom in ko se dogodek začne.
Junior novinar