Na začetku podjetniške poti si soočen s številnimi izzivi. Dela je ogromno, delati je treba hitro in učinkovito, ob vsem tem pa ostati čim bolje organiziran. Danes že za skoraj vsak problem obstaja aplikacija, ki olajša obvladovanje vseh obveznosti. Poglej si, katera digitalna orodja so nepogrešljiva za podjetnike. Ker pokrivajo najrazličnejša področja, od urejanja socialnih medijev in prodaje do organizacije podatkov, številne pridejo prav tudi v zasebnem življenju.
IFTTT (If This Then That)
Podjetniki se pogosto soočajo z goro ponavljajočih se opravil. Ne le, da so ta izjemno dolgočasna, tudi veliko dragocenega časa zahtevajo. Ne moreš se jim izogniti, dobro pa jih je čim prej avtomatizirati. IFTTT je orodje, ki omogoča ravno to! Povezuje številne aplikacije in naprave ter omogoča avtomatizacijo ponavljajočih se opravil. Kako lahko IFTTT izkoristiš tudi v vsakodnevnem življenju, si oglej na posnetku:
Trello
Pregledno prikazuje vse naloge, projekte in roke ter tako pomaga pri organizaciji in fokusiranju na najpomembnejše.
Asana
Omogoča dodeljevanje nalog ostalim zaposlenim, spremljanje napredka, postavljanje rokov. Primerna je za vse, ki pri svojem delu sodelujejo z drugimi.
Toggl
Meri čas, ki ga porabiš na posameznem opravilu ali projektu. Za uspešno podjetniško pot je učinkovito upravljanje s časom ključnega pomena. Saj veš, čas je denar!
Evernote
Aplikacija za pisanje zapiskov in organizacijo poskrbi, da se nove ideje ne izgubijo v toku misli. Omogoča tudi shranjevanje člankov na spletu in ustvarjanje seznamov opravil.
Buffer
Ključ do uspeha na družabnih omrežjih je redno objavljanje. Buffer je orodje, ki omogoča načrtovanje, avtomatizacijo in nato tudi analizo objav na družabnih omrežjih.
Hootsuite
Ima podobno vlogo kot Buffer z nekaj dodatnimi funkcijami (predvsem naprednejša analiza). Koristna je pri gradnji digitalne znamke in iskanju idealnih strank.
Slack
Je nadomestilo maila in SMS sporočil. Vsa komunikacije je zbrana na platformi, ki omogoča različne kanale in deljenje datotek. S tem je sodelovanje s strankami in drugimi skupinami učinkovitejše.
Zoom
Orodje, ki omogoča virtualne sestanke, webinarje in deljenje zaslona, je dobro poznano iz koronskih časov. Podjetnikom omogoča povezovanje s strankami in virtualne predstavitve.
LastPass
Je nepogrešljiv za upravljanje z gesli. Ker je varnost podatkov zares pomembna, si kot podjetnik ne moreš privoščiti, da bi imel enako geslo na več platformah. LastPass predstavlja varen način shranjevanja in uporabe gesel, uporabniških imen in s tem povezanih podatkov.
Novinar