Pornografski gigant želi preimenovati legendarno košarkarsko dvorano

Koncept dvorane Miamija z novim sponzorjem.
Koncept dvorane, ki so ga naredili pri Bang Bros.

Tisti, ki spremljate NBA ali pa katerikoli drug šport najverjetneje veste, da so sponzorske pogodbe za imenovanja stadionov in dvoran kar zajeten posel. Sponzorji za te pravice plačujejo zneske, ki so višji od pol milijarde evrov. Pogodbe pa so po navadi dolge od pet pa tudi do več deset let. Trenutni rekord za sponzorstvo držijo NHL ekipa Toronto Maple Leafs in NBA ekipa Toronto Raports, ki so za 20-letno pogodbo z banko Scotiabank prejeli 750 milijonov evrov.

Bivša dvorana Gorana Dragića bi nosila porno ime

Pri teh stvareh torej ni šale, saj mora podjetje imeti prave finance. Ravno pri sponzorju stadiona pa so se opekli pri moštvu Miami Heat. Domača dvorana franšize se je od junija 2021 imenovalo FTX Arena, potem ko je platforma za trgovanje s kripto sklenila 19-letno pogodbo v vrednosti 135 milijonov ameriških dolarjev za pravice do poimenovanja. Sporazum je športni ekipi Heat obljubil 2 milijona ameriških dolarjev na leto, medtem ko naj bi okrožje prejelo približno 90 milijonov ameriških dolarjev v času trajanja pogodbe.

No, FTX je na koncu prejšnjega tedna in začetku tega uradno bankrotiralo in posledično je Miami in okrožje pogodbo prekinilo. Novica pa je poleg navijačev Miamija najverjetneje prestrašila tudi navijače ekipe na zahodu Amerike. Sponzor dvorane Los Angeles Lakersov je namreč stran za kripto trgovanje Crypto.com. Njihova pogodba pa je kar konkretno večja in donosnejša od Miamija in FTX. Lakersi so s Crypto.com podpisali 20-letno pogodbo v višini 700 milijonov dolarjev.

V izjavi za javnost so pri vročici napisali: »Poročila o FTX in njegovih podružnicah so izjemno žalostna. Okrožje Miami-Dade in Miami Heat nemudoma ukrepata, da prekinemo naša poslovna razmerja s FTX. Sodelovali bomo pri iskanju novega partnerja za pravice poimenovanja za dvorano.«

Lokalno podjetje ponudilo rešitev, a obstaja težava

Zgodba pa je kmalu dobila nov zasuk. Sponzor ekipe s Floride je pred tem bil AmericanAirlines. Pogodba je trajala od 199 do 2019. Miami je od letalske družbe prejemal 2 milijona na leto. Ko se je iztekla, je okrožje dve leti plačevalo ekipi, da ime obdrži.

Je pa imela nekdanja ekipa Gorana Dragića takrat še eno ponudbo. Znana pornografska stran Bang Bros, ki izhaja in ima sedež v Miamiju, jim je ponudila 10 milijonov, da dvorano preimenujejo v Bang Bros Center, po njihovih besedah bi tako dvorano lahko imenovali »The BBC«. Miami se na ponudbo ni odzval.

Spletna stran z odraslimi vsebinami je sedaj znova začutila možnost, da se izpostavi in svojo ponudbo izpred treh let ponovno obudila. Na twitterju, ki se tudi sam sooča z določenimi težavami, so napisali: »Miamiju smo leta 2019 oddali ponudbo v vrednosti 10 milijonov dolarjev za pravice do poimenovanja arene in predlagali ime Bang Bros Center (BBC). Zaradi nedavnih novic o FTX ponovno oddajamo ponudbo kot novi dom Miami Heat.«

Pri Miamiju se na ponudbo tudi tokrat še niso odzvali in se najverjetneje tudi ne bodo.

Prejšnji članekPrva Huaweieva ura s certifikatom CE za spremljanje EKG
Naslednji članekObama izpostavil Niko Kovač kot primer razumevanja stališč

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.