
Cupra je postala najnovejši proizvajalec, ki je vstopil na področje Formule E, saj je sklenila partnerstvo z družbo Abt Sportsline za sodelovanje v novi sezoni 2023.
Španska znamka se v seriji električnih enosedežnih vozil pridružuje novincema Maseratiju in McLarnu ter dolgoletnim udeležencem DS, Mahindra, Nissan, Porsche in Nio, s čimer želi utrditi svoje športne reference na področju brezemisijske vožnje.

Cupra novim podvigom naproti
V petih letih, odkar se je Cupra kot samostojna blagovna znamka izločila iz matičnega podjetja Seat, se je že uveljavila v električnem motošportu po vsem svetu. Tekmovala je v obeh sezonah terenske serije Extreme E in se obakrat uvrstila na sredino razpredelnice, v letih 2021 in 2022 pa je zmagala v krogih prvenstva električnih potovalnih avtomobilov ETCR.
Znamka pravi, da je »pripravljen na naslednjo fazo svojega razvoja«, saj se je prijavila na dirko v najbolj odmevnem svetovnem prvenstvu električnih dirkalnikov. Ambicije njene blagovne znamke se lepo ujemajo z ambicijami formule E, ki je že od svojega začetka certificirana kot net zero. Cilj obeh je doseči »posameznike, ki cenijo trajnost in so strastni do dirkanja in zmogljivosti«.

Cupra je vstopila v formulo E v času, ko se začenja obsežna prenova tehničnih predpisov, kar pomeni, da bodo avtomobili za leto 2023 veliko zmogljivejši in hitrejši od tistih, ki so bili na voljo prej.

Dirkalnik s hitrostjo več kot 200 km/h
Novi dirkalnik serije Gen3 ima na obeh koncih motor s skupno močjo 470 KM in lahko doseže največjo hitrost več kot 200 km/h. Regenerativno zaviranje z močjo 600 kW pa je tako močno, da lahko avtomobili vozijo brez zadnje zavorne naprave.
Avtomobil Cupra – s pogonskim sklopom, ki ga dobavlja Mahindra (ki je po naključju pred kratkim podpisala pogodbo o uporabi arhitekture MEB skupine Volkswagen za osebne avtomobile v Indiji) – bosta vozila Nizozemec Robin Frijns in Švicar Nico Müller.
Generalni direktor znamke Wayne Griffiths je povedal: »Dirke so v središču Cuprinega DNK in pri Cupri si prizadevamo za zmago. Zdaj je pravi čas, da naredimo naslednji korak naprej in se pridružimo največjemu svetovnemu tekmovanju v električnem motošportu, in komaj čakam, da vidim ekipo Abt Cupra Formula E tekmovati v središču nekaterih najbolj znamenitih svetovnih mest.

Novinar