Manj kot četrtina Slovencev ve, kdo stoji za to slovensko znamko

V anketi o poznavanju znamke Snow Monkey je le 22 odstotkov vprašanih – ki so že imeli izdelek znamke – vedelo, da za njo stoji smučarka Ana Drev. Ko znamka praznuje svoj sedmi rojstni dan, se lahko za trenutek vrnemo na začetek. Tja, ko se je vse začelo, nato pa ti izdamo, kaj je mladim najbolj pomembno pri nakupu termovk.

Snow Monkey že sedem leti skrbi za trajnost in kakovost

Profesionalna alpska smučarka več kot dvesto dni v letu preživi na snegu in neprestano išče flaško, ki bi izpolnjevala tri glavne pogoje: cel dan bi ohranjala temperaturo, bila enostavna za športno uporabo in sporočala trajnost izdelkov. »Ob začetku snovanja podjetja mi je prišla na misel povezava o snežnih opicah v vročih vrelcih. Vedno je dobrodošlo, da si kot znamka zanimiv in funky – te opice so to zagotovo,« nam je Ana Drev zaupala v intervjuju o poslovni poti, ki je sledila športni karieri. Rodila se je znamka Snow Monkey, ki v letu 2025 praznuje svoj rojstni dan.

Preden izveš še nekaj drugih zanimivosti, ti z veseljem sporočamo, da lahko s kodo STUDENT17 ob nakupu pridobiš kar 17 % popusta.*

Popust Snow Monkey

Nekoč trije modeli termovk, danes razprodane kolekcije

Pred sedmimi leti je Snow Monkey zgodbo začel s tremi modeli termovk v treh različnih velikostih. Lahko bi zapisali, da je vse ostalo zgodovina, saj so novi izidi njihovih izdelkov med strankami težko pričakovani. Le spomnimo na začetek zgodbe z lanskoletnim bestsellerjem, termo posodo Foodie, ki poskrbi za zdrave, tople in sveže obroke na poti. Biti moraš med prvimi, da ga lahko dobiš. Enako je s hladilnimi torbami za prenos hrane in pijače, za katero se lahko postaviš v čakalno vrsto.

Svoje izdelke so dočakali tudi najmlajši, saj je linija KIDS poskrbela za prilagoditev tistim, ki bodo naš planet na trajnostni način odpeljali naprej. In kaj je tisto, zaradi česar se vračajo k Snow Monkey?

V igri je več ključnih dejavnikov, ki se bori za tisto prvo mesto. Vsekakor je danes znamka prepoznana po visoko kvalitetnih izdelkih, a v ozadju je tisto, kar ta s svojimi izdelki sporoča. Doživljenjska garancija, vrhunska kakovost in trajnostna izkušnja so zagotovila, ki jih vse od svojega začetka postavljajo v ospredje in vedno znova dokazujejo, da so to razlogi, zakaj se uporabniki vračajo k njim.

Izdelki Snow Monkey
Izdelki Snow Monkey so že sedem let znak kakovosti

Ne le izdelek, temveč vsebina, ki jo prinaša

Tako so v anketi izvedeli, da so uporabnikom pri nakupu najbolj pomembni dejavniki: cena, kvaliteta in dolga življenjska doba izdelka.

»Ko pogledam izdelek, ni poceni. Verjamemo in vemo, da je naš izdelek nekaj, kar drži, in ostane,« nam je še povedala Ana Drev, ki izpostavlja dodane vrednosti znamke. Pomemben ni le izdelek, temveč vsebina, ki z njim prispe. Simbolično in specifično.

Ko se odpravljamo v gore ali na potep, to povežemo z veseljem, srečo in svobodo. Ekipi Snow Monkey se zdi pomembno, da to ljudje začutijo tudi preko izdelkov. Če lahko z njimi doprinesemo še k zmanjšanju potrošnje plastičnih izdelkov za enkratno uporabo, ki so danes v svetu pereč problem, je izpolnjenih več ciljev hkrati.

Zato ne odlašaj, poskrbi za svoj izdelek Snow Monkey, ki si ga lahko izbereš na njihovi spletni strani. In ne pozabi na možnost personalizacije z graviranjem.

*koda je veljavna do 26.1.2025.

Snow Monkey. Popolni izdelki za vsako pustolovščino.

Urednik portala Student.si

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.