21. novembra je bilo oznanjeno, da popularna znamka ženskega spodnjega perila ukinja vsakoletni fashion show. Toda zakaj po triindvajsetih letih ukiniti najpopularnejši dogodek leta za Victoria’s secret?
Razlogov je več, a govori se, da naj bi se to zgodilo zaradi upadanja prodaje Victoria’s secret izdelkov. Prodaja sicer upada že od leta 2016, odkar so na trg prišle druge znamke, ki ne promovirajo samo enega tipa ženskega telesa. Huda konkurenca v tem je Savage x Fenty, ki uporablja različne modele vseh konfekcijskih številk za promoviranje svojih izdelkov. Prav tako so k temu zagotovo pripomogli žaljivi komentarji sodelavca VS Eda Rezeka, ki je kritiziral transgender modele in nosečnice, ki so se po brvi sprehodile na predstavitvi Rihannine kolekcije Savage x Fenty.
Pomeni to konec ere Victoria’s secret? Zagotovo ne (še). Ampak je znak, da se stvari premikajo v smeri body positivity, kar je zagotovo dobrodošlo.
Novinar