Ličila.si pozna marsikatera Slovenka. Spletna trgovina je ena redkih v Sloveniji, ki je omogočila mnogim Slovenkam (pa tudi kakšnemu Slovencu), da si izbere in kupi najboljše, ponujeno na trgu ličil, kar je bilo včasih omejeno. Podjetje raste, in sicer raste vsako leto. Zraslo je tako visoko, da so (za sedaj) odprli že tudi dve fizični prodajalni znamk, ki jih pokrivajo na spletu. Z njihovo pomočjo smo pri reviji Študent organizirali tudi Božično nagradno igro.
PINK PANDA
Dve fizični trgovini stojita na Hrvaškem. Ena v Zagrebu ter druga v Osijeku. Odločitev za tujino je padla zaradi večjega zanimanja na tem trgu. Ker pa bi bilo ime Ličila.si malce nenavadno v tujini, se je porodila ideja za ime PINK PANDA.
Podjetje posluje ne samo v Sloveniji, ampak tudi na Hrvaškem, Madžarskem, Češkem, Slovaškem, v Italiji, Nemčiji, Romuniji in Bolgariji. Težko si predstavljam Italijanko, ki si z »č–jem« lomi jezik, ali pa Bolgarko, ki ji ni jasno, kaj pomeni na koncu ».si«. Poleg tega je ime Ličila.si bolj namenjen spletni trgovini.
In če vprašate mene, tipičnega moškega, ki je ličila spoznaval samo preko svojega dekleta (zdaj že vem kaj je »highlight« in »bronzer«), je ime prikladno. Trgovine so rozaste (pink), »puhaste« (panda) in prava Meka ljubiteljev ličil.
O fizični trgovini naj bi se pri podjetju že razmišljalo, a čas za realizacijo je bil primeren šele pred kratkim. In glede na uspeh teh dveh prodajaln, je bil »timing« odličen.
Kaj pa Slovenija?
Trgovini sta bili postavljeni na Hrvaškem, ker je tamkajšnji trg bolj hrepenel po taki poslovni potezi. Hrvatice so Ličila.si ljubeče sprejele in so ene največjih potrošnikov, kar sem lahko opazil kot opazovalec ob odprtju tamkajšnje trgovine. Kakor so mi zaupali pri PINK PANDI, jim je zaigralo srce, ko so videli malo morje zvestih kupcev, ki čakajo pred vhodom.
A to ne pomeni, da Ličila.si nimajo želje razveseliti potrošnic v domovini. Že na začetku je v srcih načrtovalcev gorela želja, da bi bile trgovine postavljene na slovenskih tleh. A vse ob pravem času, so mi rekli, ko sem postavil vprašanje.
Ponos
Med spraševanjem pa se nismo ognili hvale in ponosa na svoje zaposlene. Ti so se trudili na vse pretege, da bi se trgovine odprle ob pravem času, skrbeli za to, da police niso bile prazne in da je segel glas, da se trgovine odpirajo, v deveto vas.
S tem so mi pokazali, da ta srčnost, skrbnost in prikupnost ni le oglaševalna maska, ampak da podjetje res takšno je. Hvala naj bi šla prav vsem. Od tistih, ki so svetovali, do tistih, ki so trdo delali za podobo trgovine, in tudi do tistih, ki so ob pavzi prinesli hladno osvežitev.
Pričakovanja
Toda kaj je tisto, kar ena največjih slovenskih spletnih trgovin pričakuje od odprtja fizičnih trgovin? Iskreno povedano: čim več novih ali starih zadovoljnih kupcev, ki se bodo lahko razvajali in ustvarjali s čim več ličili. Drugo pa so lekcije, ki jih bodo lahko potem prenesli v odpiranje novih trgovin. Nekaj so jih že dobili, spet druga pridobivajo in spremljajo vsak dan.
Nagradna igra za Božičkovo darilo
Božiček je s pomočjo ekipe pri Ličila.si pustil zate, dragi bralec/bralka darilo. Kaj je? Skrivnost, a dajmo reči, da tale članek da kar velik namig. Želiš sodelovati? Pojdi na naša družbena omrežja (Instagram, Facebook), »lajkej« objavo in »followej« naš profil.
Ne škodi, če objavo in članek deliš preko Facebooka. Želim vam srečo in upam, da bo Božičkovo darilo med prazniki razveselilo prav tebe.
V imenu revije Študent pa bi zaželel, da bi PINK PANDA trgovinam čim bolj uspevalo in da bo kaj kmalu odprta tudi trgovina pri nas. Kaj pa ti? A si tudi želiš trgovine PINK PANDA pri nas?
Povej nam v komentarjih in mogoče s tem poveš svoje želje tudi vodilnim pri Ličila.si.
Novinar