Že več kot dobro desetletje nazaj so se po svetu začeli pojavljati modni blogi, ki so zares zacveteli tudi z vzponom družbenih omrežij in danes predstavljajo dober zaslužek za nekatere blogerje po svetu. Med njimi je tudi Chiara Ferragni, ki je svoj modni blog The blond salad začela pisati leta 2009, ko je bila študentka prava.
Sama pravi, da je svoj blog začela ob ravno pravem času, ko se je modno bloganje šele začelo prebujati v svetu in je lahko to dobro izkoristila. Danes ima Chiara na Instagramu kar 16,5 milijonov sledilcev, The blond salad pa 1,2 milijona všečkov na Facebooku.
Revija Forbes jo je uvrstila prav na vrh lestvice najbolj uspešnih modnih vplivnežev. Svojo podjetniško pot Chiara zelo uspešno nadaljuje tudi s sodelovanji z raznimi znamkami, pred časom je sodelovala tudi s Converse Chuck Taylor in znamkami kot so Gucci, Dior, Benetton… Kljub ogromnemu številu modnih sodelovanj s svetovnimi znamkami in modnimi hišami, je Chiara želela ustvariti tudi nekaj svojega. Tako je leta 2015 lansirala svojo linijo čevljev, ki ji na leto prinese več kot 8 milijonov dolarjev.
V letu 2019 je v sodelovanju z make up mojstrom Manuelom Mamelijem oblikovala poseben tečaj ličenja, h kateremu je povabila svoje partnerje. Česar se Chiara loti, ima torej zagotovljen uspeh že dobrih 10 let, svoj uspeh pa sama pripisuje dejstvu, da je vedno ostala zvesta sama sebi. Tega se drži še danes, kar se odraža tudi v njenih fotografijah, ki jih redno objavlja na Instagramu.
Novinar