Kralj restavracij s hitro prehrano je začel z novo marketinško potezo. Kot da ni dovolj, da prodajajo hrano slabe kakovosti, sedaj je to treba še oglaševati na naših oblačilih. McDonald’s je začel v ZDA prodajati praznična oblačila, ki seveda vsebujejo njihov logotip.
Gre torej za odkrito oglaševanje, samo da moramo plačati za ta kos oblačil. Za njihov praznični pulover je treba odšteti kar 65 dolarjev. S tem da ga nosimo, seveda delamo McDonaldsu ogromno uslugo.
Zakaj bi sploh kupovali taka oblačila, ki so precenjena, da ne omenimo, da z njimi le propagiramo nezdravo hrano. Očitno jih nekateri še kako radi nosijo, saj so določeni kosi že razprodani.
V ozadju je seveda motiv za čim večji dobiček. Gre za zastonj oglaševanje. Pravzaprav za oglaševanje, za katerega so plačani, glede na to, da moramo sami plačati ta oblačila. Poteza je pravzaprav genialna.
Vprašamo pa se seveda, zakaj bi kdo s ponosom oglaševal tako podjetje. Družba je že tako nastrojena proti obilnejšim postavam in navzven vsi preziramo hitro prehrano, čeprav jo skrivaj jemo. Kdo se lahko upre njihovemu sveže ocvrtemu krompirčku?
Urednica revije Študent