Znani so zmagovalci 32. Slovenskega oglaševalskega festivala

Ekipa praznuje na odru, padajo konfeti
Foto: Žiga Intihar on Slovenska oglaševalska zbornica

Z večerno podelitvijo nagrad se je zaključil 32. Slovenski oglaševalski festival (SOF), ki je 14. in 15. junija v prijetnem obmorskem zavetju Avditorija Portorož povezal 1.300 domačih in tujih ljubiteljev oglaševanja.

Zavezan trajnosti, SOF nadaljuje tudi zero waste pot z Ekologi brez meja, letos pod novim sloganom Deluj(e)mo vztrajno, za prihodnost trajno! Že tretje leto zapored poskuša kot Prireditev z manj odpadki večino le teh reciklirati ali ponovno uporabiti

Tekmovalni del 32. SOF je bil tudi letos priložnost za skupen in poglobljen vpogled v razvoj oglaševalske stroke. Še več kreativnih in drznih idej je bilo prijavljenih v skupini Digitalno ter v skupinah Kreativna uporaba medijev, Inovativne rešitve in Družbeno dobro. Enkrat večji odziv prijaviteljev sta beležili tudi kategoriji Hipni odziv in Doživetja, medtem ko sta kategoriji Avtorska glasba in Tekstopisje letos slabše zastopani.

Dela je ocenjevala 13-članska žirija pod vodstvom Petre Krulc, neodvisne kreativne voditeljice, strateginje in svetovalke. Pri bolj kakovostnem ovrednotenju oglaševalske letine so primarno žirijo podprli 3 pridruženi člani s strani oglaševalcev. Dialog med ključnimi akterji industrije je drugo leto zapored omogočila tudi Tekmovalna akademija SOF.

Aleš Muhič na odru
Foto: Žiga Intihar on Slovenska oglaševalska zbornica

Zmagovalci 32. SOF

Festivalski utrip je zaokrožila Zlata noč, slavnostna zaključna prireditev, kjer so bili razglašeni prejemniki oglaševalskih nagrad in stanovskih priznanj.

Kot Agencija leta je ponovno slavila agencija SHIFT, najuspešnejša Znamka leta pa je BUREK OLIMPIJA.

Najboljša produkcijska hiša filmskih oglasov je MOMENT COLLECTIVE, Najboljša produkcijska hiša radijskih in zvočnih oglasov pa je SLOBODA.

Naziv Oglaševalska osebnost leta je prejel Aleš Muhič, direktor trženja Pro Plus, Oglaševalec leta 2022 pa je že drugo leto zapored podjetje Mercator.

Na tekmovanje Young Lions v Cannes potujeta Sara Grmek in Lara Oset, zmagovalki natečaja za Mlade kreativce.

Ekipa Mercatorja na odru
Foto: Žiga Intihar on Slovenska oglaševalska zbornica
  1. SOF je podelil še 2 veliki nagradi, ter 20 zlatih in 30 srebrnih nagrad

Velike nagrade:

  • Hofer cena – serija del (PUBLICIS GROUPE / Saatchi & Saatchi za HOFER trgovina d.o.o.);
  • BUREKUNA (Agencija 101 za BUREK OLIMPIJA).

Zlate nagrade v posameznih tekmovalnih skupinah: 

Sekcija ENOKANALNE KOMUNIKACIJE

  • V skupini E1 FILM: Zaživi po svoje z re:dojem (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);
  • V skupini E2 TISK: A1 Vajb Playbook (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);
  • V skupini E3 ZUNANJE OGLAŠEVANJE: Hofer cena – serija del (PUBLICIS GROUPE / Saatchi & Saatchi za HOFER trgovina d.o.o.);
  • V skupini E4 ZVOK: OGLAS, KI GA ŽELITE SLIŠATI (AV STUDIO za AUDIO BM);
  • V skupini E5 DIGITALNO: LEPO JE BITI KMET (Agencija 101 za Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano), Laško pivo za okrevanje (Luna \TBWA za Pivovarna Laško Union d.o.o.) in BUREKUNA (Agencija 101 za BUREK OLIMPIJA);
  • V skupini E6 OZNAMČENE VSEBINE: Cockta Blondie – Druga strana (DROM agency za Atlantic Grupa d.d.);
  • V skupini E7 OBLIKOVANJE: Polje plesa (Aritmija za Kmetija Heler);
  • V skupini E10 DRUŽBENO DOBRO: Umetna inteligenca v službi delavskih pravic (Agencija 101 za Delavska svetovalnica, društvo za zagovorništvo ranljivih skupin).
Ekipa Burek Olimpija na odru
Foto: Žiga Intihar on Slovenska oglaševalska zbornica

Sekcija VEČKANALNE KOMUNIKACIJE

  • V skupini V1 INTEGRIRANE KAMPANJE: Zaživi po svoje z re:dojem (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);
  • V skupini V2 IZKUŠNJA ZNAMKE: BUREKUNA (Agencija 101 za BUREK OLIMPIJA) v kategoriji V2.3 DOŽIVETJA in V2.2 AKTIVACIJA;
  • V skupini V3 DIGITALNE KAMPANJE: Tvoje telo. Tvoja stvar. (DROM agency za Atlantic Droga Kolinska d.o.o.);
  • V skupini V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK: Tvoja Cockta, tvoja stvar. (DROM agency in Yootree Creative za Atlantic Grupa d.d.), BUREKUNA (Agencija 101 za BUREK OLIMPIJA) in Najbolj slovenska Planica (Internavti za Ljubljanske Mlekarne);
  • V skupini V5 DRUŽBENO DOBRO: Pravljice, ki pomagajo najti skupni jezik (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.).

Sekcija OBRTNA ODLIČNOST

  • V skupini O4 REŽIJA: Zaživi po svoje z re:dojem (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);
  • V skupini O6 AVTORSKA GLASBA: re:do komad (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.).
Moška na odru, v ozadju piše Zaživi po svoje z re:dojem
Foto: Žiga Intihar on Slovenska oglaševalska zbornica

Srebrne nagrade v posameznih tekmovalnih skupinah:

Sekcija ENOKANALNE KOMUNIKACIJE

  • V skupini E1 FILM: Vetrovi (Futura DDB za Les MMS);
  • V skupini E2 TISK: Unicef in Slovenski mladinski orkester: Music for the future (Luna \TBWA za Unicef in Slovenski mladinski orkester);
  • V skupini E3 ZUNANJE OGLAŠEVANJE: Barcaffe Donna – Taktilni plakat (Herman & Partnerji za Atlantic Droga Kolinska d.o.o.);
  • V skupini E4 ZVOK: Pravljice, ki pomagajo najti skupni jezik (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);
  • V skupini E5 DIGITALNO: Najbolj slovenska Planica (Internavti za Ljubljanske Mlekarne), Tvoje telo. Tvoja stvar (DROM agency za Atlantic Droga Kolinska d.o.o.) in BUREKUNA (Agencija 101 za BUREK OLIMPIJA);
  • V skupini E6 OZNAMČENE VSEBINE: Pravljice, ki pomagajo najti skupni jezik (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);
  • V skupini E7 OBLIKOVANJE: Union Premium (Amater za Pivovarna Laško Union d.o.o.) in A1 Vajb Playbook (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);
  • V skupini E8 KREATIVNA UPORABA MEDIJEV: OGLAS, KI GA ŽELITE SLIŠATI (AV STUDIO za AUDIO BM), Florista kavni kompost (Herman & Partnerji za Atlantic Droga Kolinska d.o.o.) in Alternativni način komuniciranja prometne varnosti (DARS);
  • V skupini E9 INOVATIVNE REŠITVE: Najbolj slovenska Planica (Internavti za Ljubljanske Mlekarne) in BUREKUNA (Agencija 101 za BUREK OLIMPIJA);
  • V skupini E10 DRUŽBENO DOBRO: USTVARJAJTE AI UMETNOST, NE VOJNE (Pristop za Sklad Truhoma) in Mercator Movember (Herman & Partnerji za Mercator d.o.o.).
Moški in ženska na odru, v ozadju piše Oglas, ki ga želite slišati
Foto: Žiga Intihar on Slovenska oglaševalska zbornica

Sekcija VEČKANALNE KOMUNIKACIJE

  • V skupini V1 INTEGRIRANE KAMPANJE: Oda pekom (Luna \TBWA za Atlantic Grupa d.d.);
  • V skupini V2 IZKUŠNJA ZNAMKE: Pravljice, ki pomagajo najti skupni jezik (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.) in Tava, hvala za vse (Luna \TBWA za Zavarovalnica Sava d.d.);
  • V skupini V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK: Zaživi po svoje z re:dojem (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.) in Pravljice, ki pomagajo najti skupni jezik (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);
  • V skupini V5 DRUŽBENO DOBRO: Tvoje telo. Tvoja stvar. (DROM agency za Droga Kolinska d.o.o.) in Barcaffe Donna (Herman & Partnerji za Atlantic Droga Kolinska d.o.o.).

Sekcija OBRTNA ODLIČNOST

  • V skupini O2 TEKSTOPISJE: RESNIČNA GROZLJIVKA (AV STUDIO za TAM-TAM) in Kri za nekoga (Herman & Partnerji za TAM-TAM);
  • V skupini O3 ILUSTRACIJA: Polje plesa (Aritmija za Kmetija Heler) in White Rabbit (Aritmija za Peter Gönc);
  • V skupini O5 UMETNIŠKO VODENJE: Zaživi po svoje z re:dojem (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);
  • V skupini O6 AVTORSKA GLASBA: Cockta Blondie – Druga strana (DROM agency za Atlantic Grupa d.d.).
Prazna profilna slika

Marketing

Prejšnji članekNajboljši kampi ob Kolpi
Naslednji članekDelovne počitnice v Kanadi: Živi in delaj z International Experience Canada
Prazna profilna slika

Marketing

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.