Ko so luč sveta ugledali letošnji pametni telefoni Huawei, je postajalo jasno, da je tehnološki velikan tokrat polaskal žensko dušo. Tehnološki dovršenosti navkljub je na trg lansiral mobilnike, ki oblikovno ciljajo tudi na nežnejši spol. Šef oblikovalcev pri družbi Huawei Joon Suh Kim je tovrstno odločitev podkrepil z jasno utemeljitvijo: »Ženske so danes tiste, ki ženejo razvoj naprej. So tiste, ki imajo denar in so ga pripravljene zapraviti.«
Prvi vtis je vse!
Svet je prepleten s tisoče oblikami, barvami in senčenji. Katera kombinacija bo tista, ki bo zmotila našo pozornost in v nas prebudila željo po še? Naloga oblikovalcev, tudi oblikovalcev mobilnikov, je, da to ugotovijo in spoznanja prenesejo na izdelek. Prvi vtis je vse in najpomembnejši dejavnik, da se uporabnik odloči za nakup ali ne. To še toliko bolj velja za žensko dojemanje tehnologije. Tehnologija je pomembna in morda že samoumevna, a v glavi uporabnikov za »aha« efekt poskrbi nekaj več kot tehnologija. Barve, oblika, lesk zaščitnega ohišja … To so lastnosti, s katerimi se uporabniki poistovetijo in odločijo za nakup. »Ženske mobilnik dojemajo kot nepogrešljiv modni dodatek, pomemben ravno toliko kot torbica,« je potrdil tudi prodorni modni oblikovalec Peter Movrin, ki je v sodelovanju s podjetjem Huawei oblikoval barvito modno kolekcijo, za slovenska ambasadorja, pevko Rebeko Dremelj in fotografa Tiborja Goloba, pa oblikoval trendovski torbici s prav posebnim žepkom, ki se do potankosti prilega mobilniku Huawei P30 Pro.
Ženske imajo finančno moč in trošijo denar!
Kapsulna kolekcija oblačil, ki jo je oblikoval Peter Movrin, je radostna, zapeljiva in preprosta, takšna kot sta seriji mobilnikov P30, Mate 30 ali pa mobilnika P smart Z in Nova 5T. Joon Suh Kim ne skriva, da je bila njihov navdih pri oblikovanja samostojna sodobna ženska. »Pri oblikovanju moramo vse bolj razmišljati v smeri ženskih uporabnic, saj so vedno bolj modno usmerjene,« je povedal in dodal, da so letošnji mobilniki veliko bolj usmerjena k ženskam, ki danes usmerjajo trg zabavne elektronike. »Ženske imajo več moči, imajo finančno moč in trošijo denar,« je obrazložil Suh Kim. Pri takšni ženski je navdih za snovanje kolekcije poiskal tudi Peter Movrin: »Ta v omari skriva nabor zanimivih kosov oblačil. V trenutku, ko si zaželi z vrhunskim telefonom posneti niz modnih fotografij, nase navleče vse kose iz svoje omare, izkoristi moč leč svojega mobilnika P30 in za štirimi stenami svojega stanovanja pozira kot supermodel iz bleščečega modnega časopisja.«
Po meri zadnjih modnih trendov
S temi vzporednicami, ki jih narekujejo samozadostne sodobne ženske, so tako nastali tehnološko vrhunski letošnji mobilniki Huawei, ki oblikovno povsem sledijo zadnjim trendom na področju oblikovanja. Mobilniki so lahki, daljši in ožji, natanko takšni, da se popolnoma prilegajo dlani in se usedejo v še tako miniaturno žensko torbico. Na željo uporabnikov so zasloni veliki in prenesejo kar največ informacij, prekriti s steklenim zaščitim ohišjem, ki mobilniku zagotavlja lepoto in funkcionalnost. Barve? Ženskam bo zastal dih ob odtenku dihajočega kristala (Breathing Crystal), sodobnemu modno ozaveščenemu moškemu se bo pogled ustavil na odtenku severnega sija (Aurora), ljubitelje klasike pa bo vedno znova očaral telefon, oblečen v črnino (Black). In črnina v modnem svetu že dolgo ne velja kot dolgočasna barva …