Združene moči: Infinum prevzel ameriško digitalno agencijo Expand the Room (ETR)

Infinum_naslovna

Z več kot dvajsetletnimi izkušnjami in strokovnim znanjem, ki so rezultat sodelovanja s podjetji, kot so Reuters, Citibank, ESPN, Business Insider in Honda, ETR doprinaša prodornejši dostop do največjega svetovnega trga digitalnih storitev.

Eno največjih hrvaških IT podjetij, Infinum, ki ima pisarno tudi v Ljubljani, je prevzelo kreativno digitalno agencijo s sedežem v New Yorku, ExpandTheRoom (ETR). Večkrat nagrajena neodvisna agencija za oblikovanje in razvoj digitalnih izdelkov, ki med drugim sodeluje s podjetji, kot so Philips, KPMG, Porsche in Nike, s tem korakom širi svoje delovanje v Združenih državah Amerike ter se tako odziva na naraščajoče povpraševanje na področju strateške digitalne preobrazbe.

Ta pridobitev predstavlja pomembno novo poglavje v rasti Infinuma. Podjetje trenutno posluje iz osmih pisarn v Evropi in ZDA ter zaposluje približno 400 strokovnjakov s področja oblikovanja in razvoja digitalnih izdelkov. Od ustanovitve Infinum stalno sodeluje z velikimi globalnimi znamkami pri ustvarjanju inovativnih rešitev za različne sektorje, vključno z avtomobilskim, finančnim, zdravstvenim, gostinskim in trgovskim.

»Naša glavna motivacija za prevzem je bila vzpostavitev močnejše prisotnosti v Združenih državah. Z obstoječo pisarno v New Yorku smo že dosegali odlične rezultate na tem trgu, a z okrepitvijo iz ETR-ja, bomo naše poslovanje dvignili na višjo raven. Ponosni smo, da lahko s prevzemom pozdravimo izkušeno in strokovno ekipo, ki že ima močno bazo strank, kot so Reuters, Citibank, Business Insider in Honda. Verjamem, da bomo na ta način obstoječim strankam zagotovili še boljšo storitev, z večjo ekipo v ZDA pa bomo lažje prišli tudi do novih strank,« je dejal Nikola Kapraljević, izvršni direktor podjetja Infinum.

Infinum in ETR poleg izkušenj in komplementarne kulture podjetja druži podoben začetek. Ameriško agencijo, ki izstopa predvsem po strokovnosti na področju uporabniške izkušnje in analitičnega pristopa, sta ustanovila dva prijatelja, James Cole (CEO) in Todd Doyle (Kreativni direktor), in z leti zbrala ekipo 24 strokovnjakov, ki bodo v sodelovanju z Infinumom odslej lahko prevzeli tudi zahtevnejše projekte in večje naročnike.

»Povpraševanje po vrhunski uporabniški izkušnji je na vrhuncu. Z uvedbo tehnologij, kot je umetna inteligenca, se bo potreba po digitalni transformaciji le še povečala. Vstopamo v novo dobo in na lastne oči vidimo, da blagovne znamke iščejo dodatno strokovno znanje za prilagajanje novim okoliščinam. Glede na te trende Infinum in ETR strateško združujeta moči, da bi bolje vodila in usmerjala globalne stranke skozi izzive, s katerimi se bodo soočali v prihodnosti,« dodaja James Cole, izvršni direktor ExpandTheRoom.

Strokovnjaki ameriške digitalne agencije bodo Infinumove kompetence še okrepili. Skupaj bodo naročnikom zagotavljali dodano vrednost, ki temelji na strateški zasnovi in ​​sodobnih tehnologijah, vključno z inovacijami na področjih umetne inteligence, uporabniške izkušnje, interneta stvari in kibernetske varnosti.

Prevzem je bil financiran s kombinacijo lastnih sredstev Infinuma in posojil EBRD. Odobrena kreditna linija znaša 10,8 milijona evrov, sredstva pa bodo namenjena za to in tudi prihodnje strateške pridobitve. To predstavlja pomembno novo poglavje v rasti podjetja in še močnejši pristop do največjega svetovnega trga digitalnih storitev.

Konsolidirani prihodki Infinuma se s tem prevzemom povečujejo za nekaj več kot 20 % glede na leto prej in bodo v letu 2023 znašali okoli 29 milijonov evrov.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.