Zasebnost je najbolj pomembna za uporabnike Viberja iz Slovenije – 69%, ki jim sledijo uporabniki iz Madžarske in Grčije – 64%, Slovaške – 61%, Hrvaške – 60%, Bolgarije 51%, Češke – 59%, Srbije – 58%
Da bi izvedela več o preferencah uporabnikov pri uporabi Viberja, je družba, ki razvija eno od vodilnih aplikacij za pošiljanje sporočil na svetovni ravni, v svoji uradni lokalni skupnosti Viber Slovenija, ki gosti skoraj 9.000 sledilcev, izvedla več anket. Skupaj je na vprašanja odgovorilo več kot tisoč uporabnikov. Rezultati kažejo na dva trenda:
1) Slovenci (kot večina uporabnikov v Srednji in Vzhodni Evropi) so zelo zahtevni, ko gre za njihovo zasebnost in 2) pošiljanje tekstovnih sporočil je še vedno primarni način za komuniciranja s krogom bližnjih prijateljev. Pošiljanje sporočil je za Srbe, kjer ga je izbralo 73% anketirancev, najprimernejši način komunikacije, sledijo pa Grki s 67%. V Sloveniji so tekstovna sporočila bolj zaželena za 54% anketirancev.
Danes so aplikacije za sporočanje verjetno najbolj dinamična in hitro razvijajoča se industrija. Zaščiteni klepeti in varni klici so ključni sestavni del Viberja, je poudaril Djamel Agaoua, predsednik uprave podjetja Viberja, v svojem komentarju po vdoru v aplikacijo WhatsApp. To ustreza pričakovanjem uporabnikov v Sloveniji, saj kar 69% anketirancev navaja, da je varnost podatkov ključni dejavnik zaradi katerega uporabljajo Viber kot aplikacijo za sporočanje. Z uporabo Viberja točno vedo, da so njihovi osebni klepeti samo njihovi, da so vedno zaščiteni, saj vsa komunikacija poteka kriptirana od uporabnika do uporabnika. Poslanstvo Viberja je zaščititi to zasebnost, tako, da uporabnikom nikoli ni treba dvakrat premisliti o tem, kaj lahko ali ne smejo deliti, ko uporabljajo Viber, saj Viber nikoli ne shranjuje njihovih sporočil na svojih serverjih.
Devet odstotkov uporabnikov v Sloveniji označuje kot prednost Viberja bogate ekspresivne možnosti v aplikaciji, največ uporabnikov v Sloveniji pa ceni zasebnost, ki jo ponuja Viber. Da je kakovost in kristalna čistost klicev pri Viberju nekaj samoumevnega, kaže odziv anketirancev, saj samo 3% anketirancev to postavlja na prvo mesto. Tako denimo Viber od različice 10 naprej zagotavlja ne samo kristalno čiste pogovore, temveč tudi 2x hitrejšo dostavo sporočil. Slovenci, poleg zasebnosti, pri Viberju cenimo tudi zabavna orodja za izražanje, kot so to slovite Viberjeve nalepke (stickerji), ter možnost uporabe gifov, risb, filtrov … Slovenskim uporabnicam in uporabnikov Viberja je všeč tudi to, da so jim v aplikaciji na voljo tudi orodja povezana z urejanjem, brisanjem, prevajanjem in odgovarjanjem. Tudi nenehne izboljšave uporabniške izkušnje spadajo med prednosti Viberja. Najnovejša različica aplikacije s spremenjenim dizajnom in uporabniškim vmesnikom dokazuje, da je nadgrajeni Viber hitrejši kot kdajkoli doslej.
Ko govorimo o funkcijah v Viberju, se izkaže, da Slovenci ostajamo tradicionalisti, ko gre za priljubljene formate komunikacij v aplikaciji. Zato ni presenetljivo, da kar 54% vseh anketirancev sodi med ljubitelje klasičnih tekstovnih sporočil, ki jih uporabljajo bistveno več kot denimo video in avdio sporočila. To sovpada s svetovnim trendom v zadnjih nekaj letih, ko se ljudje množično bolj zanašajo na pisno, kot pa na ustno komunikacijo.
Kar 25% anketirancev v Sloveniji najraje pri svojih klepetih uporablja, nalepke. So razlog za to mogoče zaradi čustva, ki jih pričarajo nalepke saj včasih besede ne morejo opisati, kako se počutimo. Nalepke po drugi strani nam – animirane, statične ali glasbene – lahko precej olajšajo izražanje. Podobno, kot kaže, velja tudi za Madžare, Čehe, Srbe in Bolgare, saj so tudi oni v isti anketi podelili več kot 20 % svojih glasov nalepkam kot najbolj priljubljeni vrsti sporočanja. Hkrati ima na svetovni ravni skoraj 60% vseh uporabnikov Viberja najraje nalepke. Najbolj priljubljene so lokalizirane nalepke, ker povzemajo duh, kulturo in lokalni sleng.
»izjemno cenimo vsako priložnost, da se še bolj približamo našim uporabnikom. Na osmih trgih v regiji CEE imajo naše skupnosti skupaj skoraj 4 milijone sledilcev. Iz teh skupnosti pogosto dobimo neposredne povratne informacije o naših izdelkih in splošni uporabniški izkušnji. Vedenje, da zasebnost skrbi večino naših uporabnikov, nas motivira in potrjuje pravilnost naše odločitve, da za varovanje osebnih podatkov namenjamo veliko sredstev. S svojim delo uporabnikom sporočamo, da cenimo njihove povratne informacije«, je rezultate izvedenih anket komentirala Zarena Kancheva, direktorica marketinga in odnosov z javnostmi družbe Rakuten Viber CEE.
S sledenjem uradne skupnosti Viber Slovenija so uporabniki vedno na tekočem z novicami o Viberju, sodelujejo lahko v zanimivih in zabavnih anketah ter uživajo v novih pogovornih funkcijah in vlogah, pri čemer je poskrbljeno za njihovo zasebnost.