Medijski dan, ki je potekal 25.5.2023 od 9:30 do 16:00, je bil edinstven dogodek, poln zanimivih vsebin. Študentje in strokovnjaki iz medijske industrije so se zbrali, da bi delili svoje izkušnje, razpravljali o aktualnih temah ter odkrivali nove smernice v svetu medijev.
V agenciji Futura, kjer deluje priznani kreativni direktor Zoran Gabrijan, se ukvarjajo z ustvarjanjem različnih oglaševalskih kampanj. Z njihovimi storitvami so že 33 let tesno povezani tudi s priznano znamko McDonald’s, za katero so ustvarjali številne uspešne reklame. Gabrijan je predstavil eno izmed njihovih najnovejših del, reklamo za Poli pašteto, ki je navdušila s svojo kreativnostjo in inovativnostjo.
Naslednji gost je bil Tadej Toš, ki je s svojim edinstvenim pristopom pritegnil pozornost udeležencev. Govoril je o svojih izkušnjah v mladosti in opozoril na razlike med takratnim analognim svetom in današnjim digitalnim okoljem, ki temelji na sodobnih tehnologijah. Kljub temu je poudaril pomembnost ohranjanja človeškega stika, dotika ter sreče in veselja, ki so ključni dejavniki za resnično izpolnjujoče izkušnje.
Blaž Verhnjak, kreativni direktor Agencije 72andSunny v Amsterdamu je prišel iz Nizozemske, prevzel oder in navdušil z vznemirljivim predavanjem o kreativnosti na ukaz in oglaševanju. Delil je 10 izvirnih idej, kako hraniti ideje. V spomni se nam je vtisnil nasvet, da ”ko obtičiš, nehaj” torej, če se ti kaj zalomi, to pusti in nadaljuj kasneje. Na koncu je predstavil tudi svoj najnovejši projekt, ki so ga izvedli v sodelovanju s podjetjem Binance in nogometno ikono Christianom Ronaldom.
Zadnji govornik, Tim Cof, je udeležence popeljal v svet mobilne televizijske produkcije. Kot del podjetja DVB je predstavil izzive, s katerimi se srečujejo pri prenosu dogodkov v živo, zlasti na področju športa. Predstavil je delo v poročevalskem vozilu ter nam pokazal, kako poteka prenašanje nogometnih tekem iz stadiona do naših domov. Njegova predstavitev je bila zanimiva in poučna, saj je razkrila ozadje dogajanja za kamerami.
Na koncu so bila predstavljena tudi druga dela študentov, ki so prikazala njihovo talent v različnih medijskih formatih. Predvajala pa se je tudi projekcija filma Dostava.
Po koncu uradnega dela se je druženje nadaljevalo na after partyju, ki je potekal v prostorih Pisarne v Mariboru. Udeleženci so imeli priložnost za sproščeno druženje in mreženje ter delili svoje vtise in izkušnje.
Medijski dan je bil nepozaben dogodek, ki je združil študente in strokovnjake ter jim omogočil bogate izkušnje in vpogled v najnovejše trende v medijski industriji. Udeleženci so tako pridobili nove ideje ter razširili svoje znanje v svetu medijev.
Se vidimo naslednje leto!
Amadea Peršuh