Škisova tržnica je vsako leto malo drugačna in polna posebnosti. Zato smo zbrali mladim najbolj pereča vprašanja in o njih povprašali letošnjo vodjo, Jerneja Tomazina.
Kakšno je vodilo ali rdeča nit, ki ste jo pripravili? Kaj lahko pričakujejo obiskovalci?
Letošnja rdeča nit že 22 Škisove tržnice je »edinstvena Škisova«. Ker je Škisova tržnica res edinstven dogodek, ki ga soustvarja kar 58 študentskih klubov, ki predstavlja svoje lokalne specialitete iz vsakega kotička Slovenije v dnevnem delu dogajanja, ker Škisovo tržnico ustvarjajo izključno študenti, ker je eko prireditev, ker vsako leto nameni del sredstev v dobrodelne namene. Ker v večernem delu Škisova postane največji koncert na prostem v Sloveniji z najboljšimi slovenskimi, kakor tudi tujimi nastopajočimi, in ker res lahko najde nekaj edinstvenega zase.
Letos pripravljate že 22. Škisovo tržnico. Kaj bo tokrat drugače?
Tako je. Zveza ŠKIS bo letošnje leto organizirala že 22. Škisovo tržnico. Organizatorji vsako leto pripravimo nekaj novega za obiskovalce. Letos se nam obeta velika sprememba na adrenalinski atrakciji, kjer bo bungee jumping nadomestil Zip-line, ki bo speljan diagonalno čez prireditveni prostor. Poleg omenjenega pa pripravljamo še veliko novosti, ki pa naj zaenkrat ostanejo še skrivnost.
Je že znano kaj več o programu? Koga se lahko razveselimo na glavnem odru?
Celoten program Škisove tržnice je že znan. Na glavnem odru bodo nastopile slovenske legende kot so Pero Lovšin, Vlado Kreslin, Siddharta, PopDesign in Jan Plestenjak. Kot vedno smo tudi letos dali priložnost mlajšim skupinam kot so MRFY, Jackson in pa zmagovalcem Škisolova, kateri bodo prvič nastopili na tako velikem odru. Za navdušence nad elektro glasbo pa pripravljajo pravi spektakel house glasbe, v Slovenijo prihaja mednarodno znani Dynoro, nastopili bodo pa tudi Clay Clemens, Kosta Radman, Plastic Funk in mlajši DJ-ji. Prepričani smo, da se bodo obiskovalci ob vseh imenih, ki bodo nastopala na 22. Škisovi tržnici zelo zabavala in jim bo prireditev ostala v najlepšem spominu.
Koliko obiskovalcev pričakujete? Kakšni so organizacijski zapleti pri takšni množici ljudi? Kako se lahko obiskovalci pripravijo na varnostne preglede?
Pričakujemo okoli 30.000 ljudi tekom celotne prireditve. Potencialnih organizacijskih zapletov je veliko, pa vendar jih poskusimo z našimi dosedanjimi izkušnjami in visokim nivojem organiziranja zmanjšati na minimum. Definitivno je na prvem mestu vprašanje varnosti. Varnost naših obiskovalcev je ključna in v tej smeri tudi organiziramo prireditev. Naslednji mogoči organizacijski zaplet se lahko pojavi pri gneči na vhodih. Na tem mestu moram poudariti, da nam je lani z izboljšano postavitvijo vhodov uspelo optimizirati pretočnost le-teh. Letos načrtujemo še korak naprej tako pri varnosti, kakor tudi pri pretočnosti, saj si ne želimo, da bi naši obiskovalci brez potrebe čakali na vhodih.
Vsako leto so velike težave pri dostopnosti mobilnega omrežja. Se je kaj naredilo na tem področju
Že vrsto let se spopadamo s težavo mobilnega omrežja na različne načine. Dejstvo je, da je naenkrat takšna množica ljudi na relativno majhnem prostoru, in zato je rešitev mobilnega omrežja veliko bolj kompleksnejša kot se mogoče sliši. V lanskem letu nam je v sodelovanju z določenimi telekomunikacijskimi operaterji uspelo, da je signal zdržal skozi celotno prireditev. Tega se nadejamo tudi letos.
Škisova je znana tudi po visokih cenah hrane in pijače. Imajo študenti kak popust?
Škisova tržnica je znana tudi po obiskovalcem dostopnih in ugodnih cenah. Da zadevo podkrepim s konkretnim primerom: Pivo 0,5 l na Škisovi tržnici stane 2,5 evra, medtem ko je v večini ljubljanskih nočnih lokalih cena mnogo višja, ponavadi okoli 4 €. Medtem, ko je cena hrane primerljiva s cenami v ljubljanskih lokalih s hitro prehrano. Obiskovalci prav tako pri popoldanskem delu lahko poskusijo veliko hrane in pijače študentskih klubov, ki so prav tako zastonj. Z različnimi akcijskimi ponudbami pa vsako leto delamo na tem, da je gostinska ponudba prijazna vsem.
Imate za obiskovalce kakšen nasvet? Je na voljo še dovolj kart?
Obiskovalcem bi rad sporočil, da je tudi letos vstopnica za največji študentski dogodek praktično brezplačna ter jih je na voljo še dovolj. Tudi letos si obiskovalci brezplačno karto zagotovijo preko aplikacije mBills. Vse dodatne informacije so dosegljive na naših družbenih omrežjih, ter na spletni strani. Obenem pa bi rad vse mlade ter mlade po srcu povabil, da 9. maja obiščejo Škisovo tržnico in si vsaj za en dan pričarajo ta edinstven občutek, ki ga v vseh vzbudi Škisova.
Glavni urednik