Ob praznovanju svojega 70. rojstnega dne je Košarkarska zveza Slovenije sklenila partnerstvo s podjetjem Rakuten Viber, ki predstavlja pomemben doprinos k delovanju KZS na področju komunikacije prek digitalnih medijev. V teh dneh tako z veseljem in ponosom predstavljajo paket nalepk Mi smo košarka na Viberju, ki bo brezplačen naslednje tri mesece.
»Članom skupnosti Košarkarske zveze Slovenije na Viberju se trudimo ponujati ekskluzivne vsebine in ena izmed njih so prav gotovo priljubljene nalepke, ki so luč sveta ugledale tik pred začetkom kvalifikacij moške članske reprezentance za nastop na evropskem prvenstvu. Košarkarska zveza Slovenije je ena izmed prvih organizacij v Sloveniji, ki je sklenila partnerstvo z Rakuten Viberjem in na naše sodelovanje ter nalepke smo zelo ponosni!« so povedali pri Rakuten Viberju.
Večina izmed 23-ih nalepk je povezana s košarkarsko tematiko, precej pa je uporabnih tudi za splošno vsakdanjo komunikacijo. Zvezda prvih brezplačnih nalepk Košarkarske zveze Slovenije je priljubljena maskota Lipko, kot namig, kaj želijo pripraviti v prihodnje, pa najdeš tudi skupno nalepko Gorana Dragića in Luke Dončića ter nalepko udarne trojice ženske reprezentance, ki jo sestavljajo Nika Barič, Teja Oblak in Eva Lisec. Nalepke je zasnoval hišni grafični oblikovalec Klemen Vodopivec, ki v zadnjem letu skrbi za vso vizualno podobo Košarkarske zveze Slovenije.
Upamo, da boste z veseljem spremljali v skupnost Košarkaške zveze Slovenije na Viberju in navdušeno uporabljali naše prve košarkarske nalepke. Posredujte jih vašim prijateljem in naj glas o slovenski košarki tudi z vašo pomočjo seže v deveto vas.