Uspešno se je zaključila 24. Škisova tržnica, tudi tokrat v spletni obliki, a še vedno srčna, zabavna in edinstvena. Koala Voice, MRFY, Tomi M. in Bojan Cvjetićanin so poskrbeli, da je domove gledalcev napolnil duh Škisove tržnice. Skupaj s pomočjo javnosti, partnerjev in študentskih klubov je bilo zbranih 20.000 € za socialno ogrožene študente, ki pomoč najbolj potrebujejo.
Spletna različica Škisove tržnice se je na večer 27. maja preselila v tisoče domov in krajev po vsej Sloveniji. S pomočjo vedno simpatičnih Koala Voice, razigranih in samosvojih MRFY-jev ter dueta Tomi M. in Bojan Cvjetićanin, ki sta na Škisove odru prvič nastopila skupaj, je bila uspešno zaključena dobrodelna akcija za študente v stiski. Zbranih je bilo 20.000 € sredstev, ki bodo predana Fundaciji študentski tolar in naprej razdeljena med študente.
20-tisočkrat hvala vsakemu, ki je z nakupom vstopnice podprl dobrodelnost in festivalno dogajanje!
Škisova tržnica je edinstven dogodek, ki združuje mlade iz celotne Slovenije, bistvo in začetek Škisove tržnice pa predstavljajo študentski klubi. Namesto stojnic, ki so v dnevnem dogajanju zabavale obiskovalce, so letos študentski klubi po Sloveniji organizirali mini Škisove tržnice in skupinske oglede prenosa koncerta. Z njihovo pomočjo in pomočjo Zveze ŠKIS pa je uspelo doseči in preseči zastavljen cilj zbranih 15.000 € sredstev.
Za podporo in pomoč pri organizaciji pa gre zahvala tudi sponzorjem, ki vsako leto sooblikujejo edinstveno zgodbo Škisove tržnice. Letos so načrte organizatorjev pomagali uresničiti mBills, Pivovarna Laško Union d. o. o., Optimisti, Vibeit, Vinska klet Metlika, Radgonske Gorice, ŠOU Ljubljana, ter g3 spirits za ICE COLD After party z DJ Mihaelom Klobučarjem, ki je zaključil večer Škisove tržnice.
Zaključeno je že 24. poglavje Škisove tržnice in upamo, da bo jubilejna 25. Škisova tržnica sončna, velika, odmevna, edinstvena – takšna kot more biti!