Največja študentska prireditev na prostem – Škisova tržnica – ki se lahko pohvali z edinstvenim glasbenim in popoldanskim programov, je tudi največja študentska EKO prireditev, saj daje velik poudarek na ozaveščanje mladih o korektnem ravnanju z odpadki in skrbi za okolje. Tudi letos pa bo v sodelovanju s Fundacijo študentski tolar in študentskimi klubi namenila denarno pomoč študentom v stiski.
Škisova tržnica bo tudi letos od 12. ure naprej ustvarila edinstveno izkušnjo vsakega obiskovalca Kardelje ploščadi. Tržnica je skozi leta prerasla v veliko prireditev, katero skozi celoten dan obišče preko 25 tisoč mladih, na žalost pa je to tudi prostor, kjer se ustvari veliko odpadkov. Zato organizatorji vsako leto stremijo k optimizaciji čistoče prizorišča, k še večjemu ločevanju odpadkov, več skrbnikov za okolje in k novim načinom čiščenja prizorišča po končani prireditvi.
Na prizorišču se bodo letos nahajali eko otočki za ločeno zbiranje odpadkov – embalaža in biološki. Nekaj zabojnikov bo nameščenih že izven ograjenega prireditvenega prostora, tako da bomo mlade že pred samim vstopom na prizorišče vzpodbujali, da z odpadki ravnajo korektno. V popoldanskem času bo na prireditvenem prostoru 12 EKO otočkov, ki bo mlade spodbujal k pravilnem ločevanju. Po končani prireditvi bo prostor Škisove tržnice in okolico čistilo več kot 70 profesionalnih delavcev, saj stremimo k temu, da dogajanje Škisove tržnice ne vpliva na delo študentov in fakultet naslednji dan.
Ker se študentje zavedajo, da je nekaterim težje kot ostalim, bomo skupaj s Fundacijo Študentski tolar stopili v dobrodelno akcijo zbiranja sredstev za vse študente, ki živijo v finančni stiski. Osnovni namen Fundacije Študentski tolar, ustanove ŠOU v Ljubljani, je pomagati študentom, ki so se zaradi različnih dogodkov znašli v socialni stiski. Z različnimi oblikami pomoči želijo reševati trenutne socialne stiske študentov, pomagati socialno ogroženim študentom in s tem prispevati k vzpostavitvi enakih možnosti pri dostopnosti visokošolskega ali višješolskega izobraževanja ter širiti možnosti za doseganje
minimalne ravni kakovosti življenja študentov.
Marketing