Na konferenci DMEXCO 2023, ki bo med 20. in 21. septembrom potekala v nemškem Kölnu, bo Huawei predstavil okolje za mobilno oglaševanje Petal Ads.
S sloganom »opolnomočenje digitalne ustvarjalnosti« želi Petal Ads oglaševalce opolnomočiti pri ustvarjanju prepričljivih digitalnih kampanj in opremiti s sredstvi za uspešno predstavitev v nenehno spreminjajoči se pokrajini digitalnega trženja. Udeleženci bodo imeli obenem priložnost spoznati vodilne strokovnjake iz pomembnih podjetij, kot so Nestle, Deutsche Bank in Ogilvy, saj bodo ti na 14 odrih poskrbeli za več kot 200 ur podrobnih in zanimivih predavanj.
Izredni tečaj: vaš naslednji milijardni kupec
Dr. Jaime Gonzalo bo na sejmu DMEXCO 2023 vodil tečaj, ki bo razkril strategije in storitve, ki jih ponuja Petal Ads in omogočajo strankam, da dosežejo občinstvo po vsem svetu. Te zajemajo metode oblikovanja blagovnih znamk in spodbujanja rasti, ki segajo v širok spekter različnih panog in omogočajo širitev v globalno trženje, s ključnim poudarkom na usmerjanju na kitajski trg.
Tečaj bo v sredo, 20. septembra, ponudil poglobljeno praktično izkušnjo z nasveti s področja oglaševanja. Več izveste na povezavi.
Srečanje in druženje z ekipo Petal Ads
Podrobnemu seznanjanju s storitvijo Petal Ads in rešitvami za oglaševalce bo namenjen razstavni prostor, kjer se bodo obiskovalci srečali z ekipo. Tam bodo tudi izvedeli, kako izkoristiti potencial več kot 730 milijonov uporabnikov ekosistema podjetja Huawei, optimizirati stroške oglaševanja, uvesti nove rešitve in kako ostati v ospredju oglaševalskega prostora. Oglaševalcem, ki želijo razširiti in povečati poslovanje ter krmariti po zapletenosti svetovnih trgov, zlasti kitajskih, lahko ekipa Petal Ads vodi skozi različne specializirane rešitve.
Kako se povezati z občinstvi visoke vrednosti
Opozoriti velja še na posvetovanje, ki ga bo vodila Peggy Anne Salz. Potekalo bo 20. septembra, na njem pa bodo sodelovali strokovnjaki, kot so Alessandro Schintu, direktor razvoja ekosistema in operacij podjetja Huawei, Jan Heumüller – izvršni direktor podjetja Ogury, in Anna Keller – direktorica marketinga podjetja Bayer. Razpravljali bodo o nenehno spreminjajoči se poslovni in komunikacijski pokrajini ter o tem, kako je ključnega pomena ostati v stiku s strankami visoke vrednosti. Njihovo znanje bo postavilo smernice za vse, ki želijo doseči in ohraniti visoko raven sodelovanja z njimi.
Petal Ads je postal sinonim izrednih oglaševalskih storitev, ki so naložene na pametne naprave Huawei, kot so na primer izredni pametni telefoni Huawei P60 Pro. Huawei je ravno v tem času tudi nadgradil ekosistem naprav s pametnimi urami serije Huawei Watch GT 4, ki so že na voljo tudi na slovenskem trgu.
Ne zamudite priložnosti, da na konferenci DMEXCO 2023 prisluhnete strokovnjakom iz panoge ter izboljšate svoje razumevanje in sposobnosti v tem sodobnem komunikacijskem okolju.
O podjetju Huawei Consumer Business Group
Huaweievi izdelki in storitve so na voljo v več kot 170 državah in jih uporablja tretjina svetovnega prebivalstva. Huawei je po svetu vzpostavil že 14 raziskovalnih in razvojnih centrov, vključno v Nemčiji, na Švedskem, v Rusiji, Indiji in na Kitajskem. Huawei Consumer Business Group je ena od Huaweievih treh poslovnih enot in ima pod okriljem pametne telefone, tablične računalnike, osebne računalnike, nosljive naprave, storitve v oblaku in drugo. Huaweieva globalna mreža je zgrajena na več kot 30 letih strokovnega znanja in izkušenj v telekomunikacijski industriji in je posvečena zagotavljanju najnovejših tehnoloških rešitev uporabnikom po vsem svetu.
Za več informacij prosimo obiščite: consumer.huawei.com/si