Rakuten Viber, ena vodilnih svetovnih aplikacij za sporočanje, v mesecu ljubezni napoveduje kampanjo, s katero bi po vsem svetu radi sprožili resnične, pristne ljubezenske pogovore. Kampanja se začne ob dnevu sv. Valentina, vendar naj bi se nadaljevala tudi v naslednjih mesecih in bo v klepetih slavila ljubezen in razumevanje, ne samo med romantičnimi pari, temveč tudi med prijatelji, kolegi, materami in ženskami, ob posebnih priložnostih ali celo med neznanci. Poziv k akciji “Bodi moj Vibertin” bo pobudo razširil na milijone uporabnikov iz 12 evropskih držav in jim omogočil ustvarjanje ter skupno rabo digitalnih ljubezenskih kartic.
»V tej sezoni ljubezni si Rakuten Viber želi oživiti intimno komunikacijo med ljudmi in to tako, da jim ponuja priročna in zabavna orodja, s katerimi lahko naredijo prvi korak ter začnejo širiti ljubezen in razumevanje. Upamo, da ljubezenske kartice ne bodo uporabljene le ta en dan v letu, temveč da bo vsaka poslana ali prejeta kartica sprožila globlje pogovore, ki bodo pripomogli oblikovati vsakdanje odnose med ljudmi. Zahvaljujoč našim personaliziranim »Vibertinom« (ki jih podpirajo naši čudoviti partnerji v vsaki državi) lahko uporabniki premagajo tišino v klepetu ali izzive časa in prostora ter širijo ljubezen brez meja. Tudi če naš Valentin ne ve za naša čustva, jih lahko kljub temu delimo s svetom in jih izrazimo anonimno ?. Če vas ljubezensko sporočilo zadene z Vibertinom, ne molčite, ampak pošljite sporočilo nazaj!« je pobudo komentirala Zarena Kancheva, direktorica marketinga in odnosov z javnostmi za regijo CEE v družbi Rakuten Viber.
Pogovorna dogodivščina, ki jo ponuja Viber, se začne s kvizom, ki uporabnike vodi med različnimi dejanji. Ta ustrezajo trenutnemu stanju in razpoloženju uporabnika – ne glede na to, ali ljubezen iščejo, ali pa jo želijo deliti. Najbolj radodarni celo lahko ustvarijo kartice in jih spustijo v virtualno ljubezensko škatlo, kjer lahko tudi neznanec najde svoj delček dobrih vibracij. Poleg tega pa bodo za ta namen pripravljena posebna orodja in funkcije Viberja, kot so nalepke, gifi in videoposnetki v obliki srca, po vsej aplikaciji ohranjala ljubezenski utrip.
Viber si želi, da bi uporabniki v času kampanje delili več milijonov kartic. Aplikacija bo prav tako spremljala napredek v državah, v katerih kampanja poteka in bo tako sporočila, kje na svetu najbolj širijo ljubezen.