Glovo, večkategorijska tehnološka platforma za hitro dostavo različnih vrst blaga in jedi na zahtevo kupcev, je oznanila razvoj partnerstva s slovensko verigo trgovin Tuš.
V kategoriji »Supermarket« aplikacije Glovo imajo uporabniki zdaj dostop do več kot 6000 izdelkov, ki so na voljo v supermarketih Tuš, z možnostjo hitre dostave v manj kot 30 minutah. Razširjena ponudba Tuš v aplikaciji vsebuje 16 kategorij izdelkov, kot so sadje, zelenjava, meso, brezalkoholne in alkoholne pijače, kruh, mlečni izdelki, sladoledi, izdelki za okolje, higieno, čistila, hrana za hišne ljubljenčke in drugi pomembni izdelki za gospodinjstvo.
Storitev je na voljo v sedmih mestih po Sloveniji, in sicer v Ljubljani, Mariboru, Celju, Kopru, Kranju, Novem mestu in Domžalah.
»Veseli nas, da lahko skupnosti uporabnikov aplikacije, ki jo s posebno predanostjo in trudom gradimo že skoraj dve leti, ponudimo še več. Razširjena ponudba izdelkov iz Tuša potrjuje večkategorijskost storitve Glovo, zato ne ponujamo le 30-minutne hitre dostave iz Tuševih trgovin, temveč do 13. maja tudi brezplačno dostavo izdelkov iz njihove razširjene ponudbe. S tem dodatno izpostavljamo pomen sodelovanja s Tušem,« je povedal Matic Šubic, vodja komerciale v podjetju Glovo Slovenija.
»Glovo je hitro razvijajoča se aplikacija, izdelki, ki jih ponujamo pa so iskani celo bolj, kot smo pričakovali. To nas je spodbudilo, da smo bistveno razširili nabor ponudbe v aplikaciji in se tako prilagodili potrebam in zahtevam kupcev. Verjamemo v velik potencial sodelovanja s podjetjem Glovo, ki se je izkazalo za zelo zanesljivega partnerja,« je povedal Tadej Perčič, vodja Glovo projekta v podjetju Engrotuš d.o.o.
Kot dokaz pomembnosti partnerstva so uporabniki storitve Glovo do 13. maja deležni brezplačne dostave za vsa naročila v sedmih mestih po Sloveniji.
Glovo je mednarodna tehnološka storitev na področju hitre dostave, ki je v Sloveniji prisotna že skoraj dve leti.
O podjetju Glovo
Glovo je ena prvih tehnoloških storitev za hitro dostavo, ki vključuje več kategorij izdelkov in kot takšna povezuje restavracije, lekarne, trgovske verige in trgovine z živili, vključno s kategorijo »karkoli«, ki uporabnikom omogoča, da v svojem mestu naročijo vse, kar želijo. Podjetje Glovo, ki je bilo ustanovljeno leta 2015 v Barceloni, deluje na 25 trgih v več kot 1300 mestih v jugozahodni Evropi, vzhodni Evropi in Afriki. Poslanstvo podjetja Glovo je, da vsem prebivalcem mesta, v katerem deluje, omogoči hiter dostop do vsega, kar ponuja mesto. Na ta način lahko uporabniki storitve Glovo uživajo v izbranih izdelkih, kadarkoli in kjerkoli.