Septembra se v ljubljanski Litostroj vrača Slovenski oglaševalski festival, ki letos praznuje jubilejno 30. obletnico. Festival bo potekal 9. in 10. septembra, njegova osrednja nit pa je SOODGOVORNOST ZA PRIHODNOST. Tema se osredotoča na številne velike in izjemno hitre spremembe zadnjih let, ki so nas privedle do tega, da na svet pogledamo z drugega zornega kota. 30. SOF bo posvečen trajnostni družbeni odgovornosti, ki išče poti, vzdržne tako za okolje kot družbo kot posel.
Prestižni govorci, ki jih ne smeš zamuditi
Ena najbolj odmevnih govorc letošnjega SOF-a je zagotovo Brittany Kaiser, žvižgačica Cambridge Analitike, ki si jo lahko videl v Netflixovem dokumentarce The Great Hack. Brittany je razkrila, kako podjetja nezakonito uporabljajo podatke in vplivajo na izbiro ljudi. Na odru bo prisoten tudi predsednih Republike Slovenije Borut Pahor, strokovnjak za politično komunikacijo. Manjkal ne bo niti predsednik zveze UEFA Aleksander Čeferin, ki bo govoril o nogometu kot družbeno odgovornem gibanju.
Med bolj znanimi govorci je tudi samostojni kreativni direktor Aljoša Bagola, ki se bo pogovarjal z Ivanom Novakom, ustanovnim članom skupine Laibach. Na odru pa se bo znašla tudi Ruža Tomić Fontana, generalna direktorica Coca-Cola HBC Adria, ki bo predstavila, kaj vse lahko spremenimo danes za boljši jutri.
Prihodnost je trajnostna
V zadnjih letih smo bili priča številnim družbeno-političnim spremembam. Gibanja, kot so #metoo in #blm zahtevajo prevetritev družbenih vrednot in načinov razmišljanja. Preživeli smo pandemijo in čas je, da spremenimo naše delovenje in razmišljanje. Družbena odgovornost oglaševalcev, medijev in agencij so v letošnji ediciji SOF-a gonilna sila. Osrednja tema je trajnostna družbena soodgovornost, ki presega klasično pojmovanje družbene odgovornosti.
Odgovoriti moramo na vprašanje, kaj lahko naredimo kot posamezniki in kaj lahko naredijo zastopniki oglaševalcev, agencij in medijev, da zagotovimo bolj trajnostno prihodnost naše družbe, ekonomije in okolja. Čas je, da skupaj naredimo prvi korak k uspešnejši in boljši prihodnosti za vse.
Rezerviraj si datum – 9. in 10. september
30. SOF bo potekal drugi četrtek in petek v septembru. Celoten program je na voljo na spletni strani festivala, kjer si lahko pogledaš tudi celoten seznam govorcev. Preveri tudi tekmovalni program, kjer se za prestižne nagrade poteguje kar 100 kreativnih rešitev več kot lani. Zmagovalci bodo razkriti na Zlati noči 10. septembra, 9. septembra pa bodo razglašene najboljše agencije tridesetletja in najboljši TV oglasi tridesetletja.
Svojo vstopnico si lahko zagotoviš tukaj, kjer te čakajo nižje cene študentske prijavnine. Izkoristi to priložnost in se nam pridruži na jubilejnem 30. Slovenskem oglaševalskem festivalu!
Marketing