V sredo, 18. novembra, se bo odvijal že 11. PR teater, ki ga organizira Študentska sekcija Slovenskega društva za odnose z javnostmi. Letos bo prvič izpeljan virtualno, kar pa ne bo spremenilo glavnega namena te enodnevne študentske konference – učenje od strokovnjakov iz področja komuniciranja in mreženje z udeleženci. Zaenkrat je znanih že šest predavanj s kar osmimi govorci, in sicer:
1. Ana Savšek in Maša Puklavec
Ana Savšek in Maja Puklavec bosta predstavili in povezali področji, na katerih delujeta: vsebinski digitalni marketing in odnose s tujimi javnostmi. Svoje predavanje bosta podprli z razpravo o kampanji Moja Slovenija ter primer predstavili tudi s strani trenutnih razmer.
2. Ana Eterović
Ana Eterović bo govorila o tem, kaj pomeni biti freelancer ter soočanju z izzivi, ki jih prinaša vodenje lastne komunikacijske agencije. Razkrila nam bo, kako uspešno komunicirati na daljavo, kako biti viden na poti samozaposlenosti ter kako doseči zastavljene cilje in uresničiti svoje potenciale.
3. Matjaž Klišteter
Matjaž Klipšteter bo najprej razložil, kaj PR sploh je. Predavanje bo nadaljeval z razlikami v komuniciranju v preteklosti in sedaj ter jih podprl s primeri iz svojih dolgoletnih izkušenj. Predstavil bo tudi razlike v komuniciranju v preteklosti in sedanjosti ter jih podprl s primeri iz svojih dolgoletnih izkušenj.
4. Polona Požgan
Polona Požgajner bo govorila o pomembnosti komunikacije v koronakrizi, ki je letos doletela svet in posledice v medosebnih odnosih, o učinkih neverbalne komunikacije in pomembnosti le te. Posvetila pa se bo tudi komunikaciji iz psihološkega vidika in medosebnih odnosov.
5. Stella Korošec in Anže Miklavec
Anže in Stella se bosta skozi predavanje sprehodila skozi celoten proces lansiranja novega produkta na trg. Na samem začetku bosta govorila o tem, kako sploh dobimo kreativno in inovativno idejo. Nadaljevala bosta s tem, kako izdelati čim boljše in čim bolj zanimive izdelke ter kako izboljšati tehnologijo in uporabniško izkušnjo. Dotaknila se bosta izzivov, ki sam proces spremljajo, zaključila pa s pomembnostjo same zgodbe produkta in načinom, kako jo najbolj učinkovito predstaviti publiki. Pri tem se bosta navezovala na aktualne in uspešne primere podjetij Equa in Goat story.
6. Tamara Lah Momčilović
Tamara bo v svojem predavanju predstavila svoje podjetje Infinuum, govorila bo o digitalnemu marketingu in digitalnih trendih ter ospremembah le-teh zaradi Covid-19. Predstavila bo svojo osebno zgodbo in svoj pogled na vologo žensk v svetu IT-ja ter svoje izkušnje.
Vodja projekta, Blažka Klarić, je na vprašanje ‘Kaj je bil največji organizacijski izziv letošnjega PR teatra?’ odgovorila:
Največji organizacijski izziv je letos zagotovo predstavljala organizacija virtualnega dogodka – predvsem zato, ker je bilo to za celotno ekipo (tudi zame) nekaj popolnoma novega. Morda se zdi organizacija virtualnega dogodka preprostejša, vendar temu ni tako. Za takšnim projektom stoji še ogromno dela, na katerega sprva niti ne pomislimo.