Po svetovni premierni predstavitvi v pariškem kongresnem centru je Huawei v Mestnem muzeju v Ljubljani predstavil revolucionarna pametna telefona Huawei P30 in Huawei P30 Pro tudi slovenskemu tržišču. Inovacijo serije P30 so na prodajne police pospremili številni ljubitelji pametne telefonije in modni navdušenci. Ti so na dogodku uživali ob ogledu modne revije priznanega modnega oblikovalca Petra Movrina, ki je ekskluzivno za to priložnost oblikoval kapsulno kolekcijo barvitih kreacij.
Dogodek je s svojim radiaktivnim videzom, kakršen pritiče tehnološki inovaciji, prisotni v kar 170 državah sveta na vseh celinah, otvorila pevka Raiven. Pevski poslastici je sledil uvodni pozdrav gostiteljice dogodka Ule Furlan, ki je v nadaljevanju na odru gostila direktorja Huawei Slovenija Matjaža Kermelja in GeniusTecha Uroša Miklavčiča. Slednji je zbrane popeljal skozi predstavitev telefonov Huawei P30 in Huawei P30 Pro in nazorno prepričal, da smo priča najboljši pametni telefoniji na svetu ta hip.
Preprosto dekle s pamenim telefonom P30
Na modni reviji smo lahko videli pet edinstvenih kreacij, za katere je Peter Movrin navdih poiskal v vsakdanji ženski, ki si želi kdaj pa kdaj zapozirati kot model v modni zgodbi, pa četudi to stori za štirimi stenami svojega stanovanja. »Navdih za kolekcijo je res vsakdanji. Dekle se odloči posneti dobro fotografijo, nase navleče vse, kar ima v omari, in z vrhunskim telefonom naredi nadvse kakovostne modne fotografije,« o kolekciji pripoveduje Movrin, ki je trenutno zahvaljujoč delu za podjetje LVMH razpet med Londonom in Parizom. Dodaja, da je navdih pri snovanju radostne, zapeljive in preproste kolekcije črpal v barvah, teksturah in izjemnih lastnostih štirih kamer telefona Huawei P30 Pro, razvitih v sodelovanju s podjetjem Leica, s katerimi je Huawei postavil visoke meje naslednji generaciji pametnih telefonov. Marsikatera modna navdušenka bi si želela svojo dnevno kombinacijo popestriti s kreacijo Petra Movrina, a na dogodku je to uspelo le ambasadorjema znamke Huawei, pevki Rebeki Dremelj in fotografu Tiborju Golobu. »Tako kot je torbica nepogrešljiv element stajlinga, je nezamenljiv modni dodatek postal tudi telefon, zato sem za Rebeko in Tiborja izdelal torbici s posebnim pletenim žepkom za telefon,« je zaključil priznani oblikovalec, ki pozdravlja sodelovanja, v katerih se prepletata moda in tehnologija.
Tibor Golob: »Nočni način je številka ena!«
Rebeka Dremelj in Tibor Golob, ki sta se udeležila svetovne premiere Huawei telefonov serije P30, sta s telefonom Huawei P30 Pro v osrčju Pariza, pred Eifflovim stolpom, posnela serijo modnih fotografij. Razstavo slednjih so si lahko obiskovalci dogodka pogledali na vrtu Mestnega muzeja, Tibor pa je tako med prvimi v Sloveniji preizkusil moč naprave, ki se prilega človeški dlani, a zahvaljujoč tipalu SuperSpectrum, tipalu za zaznavo globine in objektivu s kar 50-kratno optično povečavo SuperZoom, uporabniku omogoča zajeti izjemno velik del lepote okoli sebe. Tibor ne skriva navdušenja nad širokokotnim objektivom, kot številko ena na trgu pa ocenjuje nočni način fotografiranja: »Slednjega uporabljam ponoči in tudi podnevi, ko je slabša svetloba, saj z nočnim načinom takoj dobim lepšo in boljšo kvaliteto fotografije.«
Ne le izjemne kvalitete kamere, podjetje Huawei, katerih izdelke uporablja kar tretjina svetovnega prebivalstva, je ponosno tudi na videz telefonov serije P30. Površinski dizajn je obdelan z devetimi barvnimi premazi in navdahnjen z nedotakljivim videzom solin, kar se odraža v treh barvnih variacijah, dostopnih na slovenskem tržišču – klasični črni, barvi severnega sija, ki postaja ikonična barva Huawei telefonov, in barvi dih jemajočega kristala kot nadvse privlačno novost v barvnem spektru Huawei.
Ste vedeli?
Podjetje Huawei se lahko pohvali s kar 200 milijoni prodanih izdelkov v letu 2018 na svetu in je na tretjem mestu po številu razposlanih pametnih telefonov v svetovnem merilu. Zavidljiv je tudi podatek, ki se nanaša na slovenski trg. »Pri nas je v lanskem letu Huawei pridobil 155 tisoč uporabnikov,« ponosno pripoveduje direktor Huawei Slovenija Matjaž Kermelj in glede na vrhunsko kvaliteto, podprto s kar 30 leti strokovnega znanja v telekomunikacijski industriji, verjame, da se bo letos ta številka le še dvignila. Le kako ne, ko pa je v letu 2018 Huawei kljub pritiskom povečal svoj dobiček za kar 25%, prodaja Huawei pa je tako presegla magično mejo 100 milijard dolarjev.