Cineplexx Ljubljana Rudnik ni samo ena najatraktivnejših lokacij v razširjenem delu nakupovalnega centra Supernova Ljubljana Rudnik, pač pa tudi dobitnik nagrade za NAJBOLJŠI NOVOZGRAJENI KINO LETA v regiji Evropa, Bližnji vzhod & Afrika (EMEA). Mednarodna zveza za kinematografsko tehnologijo (ICTA) je pred nekaj dnevi razglasila dobitnike nagrad ICTA za leto 2023 v regiji EMEA, s katerimi nagrajuje tehnološko odličnost, oblikovanje in inovacije na področju kinematografije. In v kategoriji najboljši novo zgrajeni kino leta je nagrado prejel prav slovenski kinematograf Cineplexx Ljubljana Rudnik.
Skupina Supernova se zaveda, da so njihovi obiskovalci prerasli klasično ponudbo trgovskih in gostinskih lokalov. Nakupovalni centri tako še zdaleč niso več le prostor za nakupe, pač pa se je v njih preselil velik del družabnega, celo družinskega življenja. Skupina Supernova v izbiro svojih partnerjev vlaga ogromno energije, odločajo se za sodelovanja z izjemnimi ponudniki. Prav takšen je tudi Cineplexx, ki je pred letom dni v prestolnico prinesel najsodobnejšo kino ponudbo in je že sedma Cineplexx lokacija v Sloveniji. »Ob koncu pandemije so Cineplexx kinodvorane ponovno ponudile ljudem možnost, da okusijo čare ogleda filma na velikem platnu, v družbi prijateljev. Nagrada je nesporen dokaz, da je Cineplexx vodilni v regiji na področju tehnologije, udobja in vizualnih učinkov. V imenu Skupine Supernova čestitam Cineplexxu za tako prestižno nagrado in se veselim, da bomo skupaj še naprej pisali zgodbe o uspehu«, je povedala Mojca Prošek, vodja lizinga pri skupini Supernova.
Mednarodna zveza za kinematografsko tehnologijo je globalna mreža 240 strokovnjakov v svetovni kinematografski industriji. Vsakoletne nagrade ICTA za regijo EMEA so nagrada upravljavcem kinematografov in posameznikom, ki zagovarjajo in uvajajo inovacije v kinematografih. Letošnja podelitev nagrad bo potekala18. junija v Barceloni.
Cineplexx Slovenija si vselej prizadeva za vrhunsko kino izkušnjo, zato jim je nagrada pomembna potrditev, da so na pravi poti. Naj spomnimo, da mineva leto dni od odprtja tega najsodobnejšega multipleks kina v Ljubljani. V sredo, 31. maja so ob obletnici priredili praznovanje za obiskovalce, ki so se zabavali s kolesom sreče, torto velikanko ter zabavo z maskotami.
Kar sedem kinodvoran v prestolnici ponuja obiskovalcem vrhunsko kino izkušnjo in pester nabor kino vsebin. Za udobje skrbi več kot 450 VIP sedežev, med katerimi so tudi dvojni sedeži za zaljubljence, ki gledalcem ponujajo zasebnost, VIP usnjeni sedeži z dvojnimi počivalniki za roke in prvovrstni, električno nastavljivi VIP DELUXE usnjeni sedeži, ki so jim dodane zasebne klubske mizice, počivalniki za noge. Ti so nekoliko širši ob običajnih, kar zagotavlja še več udobja.
Ob nepozabni kino izkušnji pa se doživetja za obiskovalce nakupovalnega središča Supernova Rudnik šele začnejo. Nakupovalni center na 50.000 kvadratnih metrih ponuja 109 trgovin, 19 restavracij in barov v dveh nadstropjih s terasami, 2 notranja zabaviščna parka, zunanja igrišča in fitnes center. Po ogledu filma lahko opravite nakupe, se razvajate ob bogati kulinarični ponudbi ali se z družino zabavate v zabaviščnih parkih ter atraktivnih igralih. Da so obiskovalci deležni dobre uporabniške izkušnje od samega prihoda do odhoda domov, je zagotovljenih 2.552 parkirnih mest, od tega 1.800 v garažni hiši, da tudi vreme ne more pokvariti dneva.
O skupini Supernova:
Skupina Supernova je mednarodno podjetje s sedežem v Gradcu, usmerjeno v razvoj in upravljanje poslovnih nepremičnin v Avstriji, na Hrvaškem in v Sloveniji. Skupina Supernova je poleg omenjenih ključnih trgov dejavna tudi v Nemčiji, na Slovaškem in v Romuniji. Trenutni portfelj skupine obsega 90 nepremičnin (in sedem nerazvitih lokacij) in ima bruto vrednost sredstev 1,85 milijarde EUR.
Na slovenski trg so vstopili leta 2002 z razvojem dveh prodajaln tipa “naredi sam” ter dveh nakupovalnih centrov v Ljubljani in Kopru. V letu 2008 so pomemben del slovenskega portfelja prodali podjetju Pramerica in odprli nakupovalni center Supernova Ljubljana Rudnik.
Skupina Supernova je v letu 2019 dosegla vodilni maloprodajni položaj na slovenskem trgu po številu nakupovalnih središč in skupni zakupni površini. Sprva je skupina Supernova prevzela deset trgovskih objektov iz portfelja Mercatorja (Ljubljana Šiška, Kranj Primskovo, Kranj Savski otok, Ajdovščina, Celje, Jesenice, Koper, Slovenj Gradec, Novo mesto, Postojna). Istega leta je Supernova nadaljevala uspešno širitev s prevzemom 11 nakupovalnih centrov podjetja Centrice Real Estate GmbH ameriškega sklada Lone Star.
Skupina Supernova si je v zadnjih mesecih močno prizadevala za povečanje kakovosti storitev, ponudbe in celotne infrastrukture pridobljenih centrov. Prav tako so vlagali v marketinške dejavnosti in vse svoje centre združili pod isto vizualno identiteto – blagovno znamko Supernova. Postopek preimenovanja centrov Mercator in Qlandia v centre Supernova je končan.
Doslej je Supernova v svojih 24 operativnih projektih, ki zaposlujejo prek 10.000 ljudi, z naložbenimi in razvojnimi dejavnostmi v Sloveniji vložila več kot 500 milijonov evrov.
Skupina Supernova z inteligentnim razvojem in strateškimi prevzemi načrtuje nadaljnjo rast skupine ob spoštovanju konservativne strukture financiranja, hkrati pa vlaga v rastoče trge, kot so nepremičnine in obnovljivi viri energije.