Leto je naokrog in ponovno je tu neprecenljiva priložnost za mlade talente, da se predstavijo na najpomembnejšem nacionalno-kreativnem tekmovanju do 30. leta starosti, »Mladi kreativci«, ki ga vsako leto organizira Slovenska oglaševalska zbornica.
Zmagovalca natečaja se bosta udeležila mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions, in sicer tekmovanja »Young Lions Competition«, v skupini Digital.
Prijave sprejemamo na dela@sof.si vse do 24. februarja 2023 oziroma do zapolnitve mest.
Žirija mladih kreativcev
Zmagovalni par bo tudi letos izbirala petčlanska žirija, ki ji predseduje Medeja Kraševec, kreativna direktorica, Luna \TBWA.
Medeji se bodo pridružiil še: predstavnica Zavarovalnice Triglav, d.d., kot partnerja, Maša Čeplak, višja strokovna sodelavka, Gal Erbežnik, izvršni kreativni direktor, AV studio, Sašo Petek, kreativni direktor, Agencija 101 in Jure Tovrljan, kreativni direktor, SHIFT.
»Tekmovanje Mladi kreativci ni samo še eno tekmovanje za kreativce – je edino državno prvenstvo v kreativnosti, ki prinaša prestižni naziv Mladi kreativec leta. Naziv, ki ima težo. V vseh pomenih. Naziv, ki odpira vrata. Naziv, ki napoveduje prihodnost.
Pa tudi v Cannes te pelje! Obljubljeno deželo vseh v oglaševanje zaljubljenih kreativcev. Na fantastičen enotedenski festival, kjer srečaš največja imena industrije (pa i šire!), največje in najbolj vroče znamke, svoje kreativne mišice pa lahko meriš s tekmovalci s celega sveta,« spodbudno pravi Medeja Kraševec, predsednica žirije Mladih kreativcev, kreativna direktorica, Luna \TBWA.
Časovnica tekmovanja natečaja Mladi kreativci
- Prijave so odprte do 24. februarja 2023 oziroma do zapolnitve mest.
- marca poteka online srečanje tekmovalcev z žirijo in seznanitev z nalogo / brifom s strani Zavarovalnice Triglav.
- marca bo žirija izbrala najprej finaliste, ki se bodo predstavili žiriji in nato še top 3 pare ter razglasila najboljšega.
- Trije najboljši pari bodo imeli priložnost otvoriti 32. SOF, vsak s po 10 minutami časa v stilu TED talka.
- junija 2023 bo najboljši par nagrajen na SOF-ovi Zlati noči.
Marketing