Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije že 15. leto zapored organizira Fanfaro – prvo in največjo študentsko marketinško konferenco v Sloveniji. Fanfara, ki se je letos oddela v temo “NEMOGOČE”, se bo odvijala že 24. oktobra v Cankarjevem domu. Vsako leto jo obišče več kot 300 udeležencev, letos pa jo organizira ambiciozna 23-članska ekipa študentov različnih smeri, ki jih združuje strast do marketinga in aktivno članstvo v Študentski sekciji Društva za marketing Slovenije.
Konferenca je namenjena študentom, navdušencem, strokovnjakom in vsem tistim, ki si želijo nadgraditi marketinško znanje, ali pa se z marketingom srečujejo na poslovnem področju. Govorci bodo po vsebinskih sklopih, na katere je razdeljen program konference, razkrili razplete nemogočih zgodb, osvetlili moč besede in mogočnost blagovne znamke ter se dotaknili mogočih trendov v marketinški stroki. Beseda bo med drugim tekla o vsemogočnosti embalaže, strateški funkciji marketinga, novih platformah in vzpostavljanju vsemogoče miselnosti.
Na 15. Fanfari bo premierno predstavljen tudi karierni “speed dating” kotiček, prostor za hitre karierne zmenke s top slovenskimi podjetji. Gre za trening razgovora, hkrati pa lahko tudi priložnost za nadaljnje sodelovanje različnih oblik. V petih minutah bodo imeli priložnost skleniti nova poznanstva, spoznati različne poklice v marketingu in prejeti povratne informacije.
Vstopnice za 15. Fanfaro so na voljo TUKAJ.
Marketing