Odločitev za vpis na magistrski študij zagotovo kaže na posameznikovo zagnanost in željo po novem znanju ter usmeritvi na bolj specifična področja. Ekonomska fakulteta (EF) tako na ravni magistrskih programov ponuja kar 18 različnih smeri, ki pokrivajo razna področja iz ekonomskih in poslovnih ved. Študentje z različnih fakultet so imeli tako priložnost 4. junija 2020 preko spleta slišati splošne informacije o poteku vpisa in podrobnejše informacije o programih, za katere se zanimajo.
Virtualno srečanje je otvorila dekanja prof. dr. Metka Tekavčič, ki je poudarila položaj in vlogo EF kot največje poslovno-ekonomske izobraževalne in raziskovalne institucije v Sloveniji, ki jo tri mednarodne akreditacije hkrati uvrščajo v sam vrh tovrstnih ustanov v svetu.
Sprehod po EF nas je nato popeljal v Galerijo, kjer je predsednik študentskega sveta Aleksander Milićević predstavil delo študentskega sveta, ki zastopa pravice in interese študentov ter hkrati skrbi za pester spekter obštudijskih dejavnosti. Življenje fakultete dodatno popestrijo razna društva, ki tu delujejo z namenom povezovanja študentov. Imeli smo priložnost spoznati Management Group, ki je hkrati tudi organizator tekmovanja Business Hive, kjer študenti sodelujejo z uglednimi slovenskimi podjetji v reševanju realnih poslovnih izzivov, s čimer si bogatijo svoj nabor znanj, izkušenj in kompetenc. Vsa društva in organizacije na EF bodo bodoči študenti imeli priložnost spoznati v začetku oktobra.
… odprl vrata v mednarodni svet …
Pot nas je nadalje vodila v Centralno ekonomsko knjižnico (CEK), kjer sta svoji izkušnji na EF delila Nika Bratkovič in Luka Mejač, študenta magistrskega programa International Business. Študij na ekonomski fakulteti je zanju predstavljal fleksibilnost, saj jima je omogočal usklajevanje študijskih obveznosti z delom, hkrati pa odprl vrata v mednarodni svet, tako preko mednarodnih programov na EF kot tudi preko številnih možnosti izmenjave na partnerskih institucijah po vsem svetu.
Svoje spomine na Ekonomsko fakulteto je delil tudi Sašo Palčič, direktor digitalne agencije Madwise in član Alumni EF. Čeprav pravi, da si svoje karierne poti ob vpisu na študij niti ni dodobra predstavljal, mu je fakulteta dala znanje, ki je »kot poštevanka v osnovni šoli«. Koncepti, kot so elastičnost, psihologija potrošnika, osnove računovodstva, trženje ipd., so temelji, na katerih lahko gradiš svojo pot na najrazličnejših področjih, saj skoraj ne najdemo dejavnosti, kjer ne bi potrebovali tovrstnega znanja.
»Bodi pogumen in si upaj,« je nasvet, ki bi ga Sašo Palčič dal sebi ob vpisu na študij in s katerim tudi vas vabimo, da se nam pridružite v klopeh Ekonomske fakultete.
Iva Drvarič, EFnews