Se samo nam zdi, da se zgodovina ponavlja in da se devetdeseta leta prejšnjega stoletja vračajo?
Težko si je predstavljati, vendar so 90. leta že skoraj tako oddaljena, kot je še oddaljeno leto 2050. Mladim je težko razložiti, kako smo živeli brez ali z zelo omejenim dostopom do spletnih strani in elektronske pošte. Večina jih ne bi razumela, kako sta povezana kaseta in svinčnik. Čeprav (skoraj) nihče ne bi z veseljem zamenjal pametnega telefona z mobilnim in gledal filme na kasetah VHS, vseeno čutimo nostalgijo za tistimi časi.
Modni trendi se vračajo
Svetle barve, velike tiskane pisave, udobne jopice, hlače s širokimi hlačnicami in seveda pisane superge. 90. leta so bila obdobje razcveta popularne kulture in glasbe, kar je močno vplivalo tudi na modo. Vrečasti puloverji Kurta Cobaina, flanelaste srajce, raztrgane kavbojke in superge Converse so postali svetovni trend, medtem ko so bile Spice Girls ena najbolj priljubljenih glasbenih skupin. Dekleta so s svojim edinstvenim slogom postala vzor mnogim mladim po vsem svetu. Tako raznolika in vsestranska moda se znova vrača, zahvaljujoč mladim, ki se obdobja 90. let niso zavedali, saj se še niso rodili.
Vrnitev glasbe 90. let
Melodije tistega časa je težko opisati, saj so bile izrazito raznolike. Pomembneje je, da postajajo vzor mlajšim glasbenikom, medtem ko se starejši gotovo spomnite glasbene spote, v katerih fantje navdušujejo z impresivnimi plesnimi gibi, dekleta pa z velikimi zlatimi uhani. Da remiksov skladb iz tistega časa niti posebej ne omenjamo. Na primer skladba Only Human skupine Jonas Brothers izpred štirih let. Bratje v spotu plešejo v nočnem klubu in prepevajo s prijatelji.
Melodije 90. let se ponovno pojavljajo tudi zahvaljujoč pevkama, kot sta Lizzo in Este Haim, ki sta pred leti ponovno interpretirali skladbo “The Boy is Mine” ameriškega dua Brandy in Monica, velik hit iz leta 1998.
Podobno je s filmi
Če ste pozorni, ste verjetno opazili, da Hollywood vse pogosteje posega po starih filmskih uspešnicah. Ni malo filmskih predelav iz tistega časa, ki so še danes, nekaj let po izidu, uspešnice na storitvah pretočnega videa. Verjamemo, da jih poznate. Če omenimo samo nekatere »Levji Kralj«, Aladin, Mulan, Mala morda deklica in tako naprej. Prepričani smo, da se bo trend nadaljeval.
Dizajn, ki kot da prihaja iz nekega drugega časa
Brezžične slušalke Huawei FreeClip so rezultat usmeritve Huawei Fashion Forward, s katero želijo zliti tehnologijo in modo ter nuditi izdelke, ki utelešajo slog in udobje. Ker so videti kot ušesni modni dodatek, morda celo kot nakit, so namenjene stilsko ozaveščenim uporabnikom in mladim, ki iščejo osebno tehnologijo, da bi dopolnila njihovo modni slog.
Huawei FreeClip so kot prave brezžične stereo slušalke (TWS) odgovor na spreminjajoče se potrebe, saj z odprto zasnovo rešijo številne izzive, s katerimi se soočamo. So popolne za vse, ki se pogosto ukvarjate s športnimi dejavnostmi na prostem ali v prostorih, med video klici opravljate več opravil in bi radi bili med poslušanjem glasbe med delom vseeno dostopni za sodelavce.