V svetu produkcije iger je preoblikovanje priljubljene zgodbe v poglobljeno interaktivno izkušnjo izziv in umetnost. Solo Leveling: ARISE, prva igralna priredba franšize Solo Leveling, ki je z več kot 14,3 milijarde ogledov po vsem svetu očarala milijone, je odličen primer te preobrazbe. Ker igralna industrija premika meje vizualnega pripovedovanja zgodb, ima tehnologija za zaslonom ključno vlogo pri oživljanju teh dinamičnih svetov.
Da bi raziskali to združitev ustvarjalnosti in tehnologije, smo se v Samsung Newsroomu pogovarjali z razvijalci igre Solo Leveling: ARISE. Z nami so delili spoznanja o tem, kako so v igri ujeli intenzivno dogajanje in elegantne vizualne elemente spletne risanke ter kako pomemben je bil pri tem monitor Odyssey OLED G8.
Podjetje Netmarble, ki je bilo ustanovljeno leta 2000, je postalo vodilno v korejski industriji iger z inovativnimi strategijami in močnimi partnerstvi s tretjimi studii. Od leta 2012 se je podjetje uveljavilo na področju mobilnih iger s priljubljenimi igrami, kot so Modoo Marble, Seven Knights in Solo Leveling: ARISE. Netmarble na podlagi domačega uspeha zdaj širi svoj globalni doseg in igralcem po vsem svetu ponuja zanimive igralne izkušnje. |
»Na zaslonu Odyssey OLED G8 sem jasneje videl animacije napadov, kar mi je pomagalo pri natančnejšem izogibanju. Opazil sem tudi učinke in podrobnosti v ozadju, ki sem jih prej spregledal.«
Kakšne so vaše vloge pri razvoju igre Solo Leveling: ARISE?
Junha: Odgovoren sem za ustvarjanje ječ in pošasti v igri Solo Leveling: ARISE. To vključuje oblikovanje okolij, v katerih potekajo bitke, in razvijanje pošasti, ki jih igralci srečujejo. V bistvu vzpostavljam METO igre, da bi igralcem zagotovil nagrajujočo in zanimivo izkušnjo bojevanja.
JaeSeong: Odgovoren sem za ravnovesje v boju. Moja vloga je omogočiti igralcem, da oblikujejo svoje lastne sloge bojevanja s kombiniranjem različnih elementov, kot so orožje, veščine, lovci in sence. Igralci bodo uživali v krmiljenju in akcijah, ki so odvisne od kombinacij, ter v različnih blažilnikih in oslabitvah, ki jih dobijo liki in sovražniki, kar še dodatno okrepi njihove napade za čiščenje ječmenov in zahtevnih šefov.
Ali nam lahko predstavite igro Solo Leveling: ARISE? Na kaj ste se pri razvoju igre osredotočili?
Junha: Solo Leveling: ARISE je akcijski žanr RPG, ki temelji na priljubljenem spletnem risanem filmu Solo Leveling. Prizadevali smo si, da bi ostali zvesti izvirnemu delu, hkrati pa smo uporabili svoje strokovno znanje in izkušnje izboljšali z visokokakovostnimi akcijskimi prizori in filmskimi prizori, ki igralce posrkajo tako, kot to lahko stori le igra.
JaeSeong: Glede na priljubljenost izvirnega dela je bil naš cilj natančno ujeti edinstven bojni slog vsakega lika, kot je bil prikazan v spletnem risanem filmu. V igri igralcem omogočamo, da eksperimentirajo z različnimi veščinami in orožjem. Poleg tega smo želeli ponuditi nekaj posebnega, zato smo vključili novo, izvirno vsebino in zgodbe iz zakulisja, ki jih v spletnem stripu ni bilo. To igri doda novo dimenzijo in izboljša celotno izkušnjo.
Junha: Pri igri Solo Leveling: ARISE smo si želeli hitrega bojevanja in svobode pri uporabi različnih načinov bojevanja. Cilj je bil izogniti se univerzalnemu pristopu in igralcem omogočiti, da prilagodijo svoje strategije glede na šefa ali izziv, s katerim se soočajo.
JaeSeong: Poudarek je bil na uravnoteženju različnih likov, pošasti in ječ, da bi ponudili raznolike izkušnje v boju. Vsakemu liku smo poleg njegovih edinstvenih sposobnosti iz izvirne serije dodali posebne spretnosti in kombinacije. Izziv je bil ohraniti ravnovesje s spreminjanjem razponov napadov, stopenj poškodb in hitrosti, da bi boj postal bolj zanimiv, zlasti pri igranju v ekipi.
Kateri elementi igralnega okolja so po vašem mnenju kot razvijalcu iger za igralce najpomembnejši? Ali je monitror Odyssey OLED G8 med razvojem in preizkušanjem zadostoval?
JaeSeong: V akcijski igri RPG Solo Leveling: ARISE se igralci med bojem v veliki meri zanašajo na vizualne informacije, kot so gibanje lika in podrobno opisano okolje. Zato je zaslon, ki lahko jasno predstavi te informacije, ključnega pomena. Zlasti velik monitor izboljša vidljivost gibanja likov in zagotavlja širše vidno polje, kar pomaga ujeti vsako podrobnost med intenzivnimi bitkami.
Široki zaslon in visoka ločljivost monitorja Odyssey OLED G8 omogočata, da zlahka ujamete tudi najmanjše podrobnosti v igri. To pomaga tudi igralcem, da bolje igrajo. Tako sem na primer jasneje videl animacije napadov, kar mi je pomagalo pri natančnejšem izmikanju. Opazil sem tudi učinke in podrobnosti v ozadju, ki sem jih prej spregledal.
Zaslon OLED 4K v monitorju zagotavlja jasne in živahne slike, zato lahko razvijalci in umetniška ekipa natančno prilagodijo barve in izraze za bolj gladko igranje.
Junha: Izjemen monitor, kot je Odyssey OLED G8, ki ima odličen kontrast in živahne barve, lahko resnično poudari edinstven umetniški slog igre, ne glede na to, ali raziskujete vrata ali prikličete sence. Monitor Odyssey OLED G8 je dokazal svojo vrednost v procesu razvoja igre. Jasne slike in široka barvna paleta 4K OLED so bile izjemno koristne pri razpravah z umetniško ekipo o učinkih likov, saj smo lahko podrobneje razpravljali o barvah in izrazih.
Kateri drugi vidiki so pomembni za akcijske RPG igre?
JaeSeong: Visoka hitrost osveževanja je ključna za nemoteno igranje. Zagotavlja, da so prehodi med zasloni nemoteni, brez cukanja ali zatikanja, kar zmanjšuje obremenitev oči ter omogoča bolj tekočo in prijetno igralno izkušnjo.
Junha: Za popolno doživetje intenzivnih bojev in animacij likov v igri Solo Leveling: ARISE potrebujete monitor s hitrim odzivnim časom in visoko ločljivostjo. Zaradi visoke frekvence osveževanja monitorja Odyssey OLED G8 je boj v igri Solo Leveling: ARISE potekal brezhibno in gladko.
Zaradi katerih lastnosti montorja Odyssey OLED G8 bi ga priporočili igralcem igre Solo Leveling: ARISE?
Junha: Odyssey OLED G8 ima veliko prednosti, vendar me je najbolj navdušila funkcija OLED brez bleščanja. Drugi monitorji, ki uporabljajo protiodsevne folije, ponavadi na koncu poenotijo barve. Ta monitor pa zmanjšuje bleščanje, pri čemer slika ostane živahna in jasna.
Poleg tega funkcija dinamičnega izenačevanja črne barve (Dynamic Black Equalizer) resnično pomaga v temnih ječah, saj omogoča, da lažje opazijo skrite podrobnosti, in izboljša celotno igralno izkušnjo. Igralcem toplo priporočam, da izkoristijo to funkcijo, da izboljšajo svojo igralno izkušnjo in uživajo v vsaki podrobnosti.
Dinamični izenačevalnik črne barve izboljša vidljivost v temnih območjih s samodejnim prilagajanjem ostrine, nasičenosti in črnih podrobnosti za bolj poglobljeno igralno izkušnjo.
JaeSeong: Po mojem mnenju bo za igralce zelo uporabna funkcija, ki jo bodo našli v igralni vrstici Game Bar. Z izbiro žanra, ki ga igrate, vrstica za igre samodejno optimizira kakovost slike in zvoka za določen žanr. Glede na izbrano zvrst se prilagodi svetlost zaslona za boljšo vidljivost in zagotovi bogatejši zvok, kar vas resnično potegne globlje v igro.
Imata zaključne misli za igralce, ki uživajo v igri Solo Leveling: ARISE?
Junha: Upam, da se boste lahko popolnoma potopili v neverjetno umetnost in bojevanje v igri Solo Leveling: ARISE z igralnim monitorjem, ki podpira visoko hitrost osveževanja in ločljivost. Monitor Odyssey OLED G8 z zaslonom 4K 240 Hz in hitrim odzivnim časom je odlična izbira za to igro.
JaeSeong: Odyssey OLED G8 je zaradi svojih igralnih funkcij odlična izbira za gladko in poglobljeno igranje. Svetujem vam, da v igri Solo Leveling: ARISE eksperimentirate z različnimi strategijami in slogi bojevanja, da boste našli svoj igralni slog in zares kar najbolje izkoristili izkušnjo.