Huawei velja za najbolj prodorno telekomunikacijsko podjetje v tem trenutku. Odprto za inovacije letos snuje novo, tokrat modno, poglavje. 23. maja se tako v Muzeju za arhitekturo in oblikovanje ob častitljivi 100. obletnici Univerze v Ljubljani pod pokroviteljstvom podjetja Huawei obeta modna revija, na kateri se bodo študentje Naravoslovnotehniške fakultete v Ljubljani z oddelka Oblikovanje oblačil in tekstilij predstavili s svojimi deli, navdahnjenimi z najboljšimi pametnimi telefoni na tržišču, Huawei P30 in Huawei P30 Pro.
Naloga študentov je, da pri predmetu Modni dodatki pod mentorskim vodstvom petje Zorec oblikujejo modne dodatke, ki bodo idejno in oblikovno sporočali veličino Huawei telefonov in njihovo pomembnost v naših vsakdanjih življenjih.
»Na Katedri za oblikovanje tekstilij in oblačil se zelo trudimo, da študentom zagotovimo zanimive projekte v sodelovanju s podjetji na tržišču. Kolaboracije s tako prepoznavno svetovno znamko, kot je Huawei, so izjemno dobrodošle in pomembne, saj študentom omogočajo izražanje njihovih svežih idej v povezavi s konkretnim izdelkom in določenimi omejitvami, ki so realnost tržišča in jih morajo upoštevati pri oblikovanju,« je o sodelovanju povedala mentorica projekta in modna oblikovalka Petja Zorec, ki mlade modne oblikovalce poskuša voditi na način, da se zavedajo pomembnosti lastne estetike, ki jih ločijo od ostalih, hkrati pa upošteva celostno grafično podobo podjetja Huawei, njihova izhodišča, ciljno publiko in karakteristike mobilne naprave. Petja Zorec, ki bo skupaj z žirijo Huawei odločala o zmagovalcu, še dodaja: »Kriteriji, ki bodo odločali o zmagovalcu, so svežina koncepta in inovativnost končnega izdelka z upoštevanjem identitete blagovne znamke Huawei.«
Preplet mode in tehnologije
Mar ni nekaj najbolj zanimivega, ko moči združijo na prvi pogled nezdružljivi svetovi? Moda in tehnologija. Umetnost in znanost. Vmes pa ogromno kreativnosti in razgledanih miselnih glav študentov NTF z oddelka Oblikovanje oblačil in tekstilij, ki navdih za svoje najnovejše kreacije iščejo v revolucionarnih pametnih telefonih Huawei serije P30. Telefona ponujata mnogo navdihujočih momentov.
Sta barvno in ergonomsko privlačna. Večno elegantno črno ohišje je že samo po sebi navdih, barva severnega sija velja za ikonično Huawei barvo, ki navdušuje s prelivanjem modrih, vijola in zelenih odtenkov, dih pa vzame novost v barvni paleti Huawei – barva dihajočega kristala v belih, roza in turkiznih niansah. Na drugi strani ohišja se bohoti zaslon, ki ponuja kvalitetno sliko z živahnimi in dobro izraženimi barvami. Kontrasti, kontrasti … Moda jih obožuje, aktivni uporabniki fotoaparata na svojem pametnem telefonu pa prav tako. In nič kaj nenavadno bo, če bodo te, skoraj nadnaravne lastnosti telefonov serije P30, navdihnile mlade modne oblikovalce. Kamera s štirimi objektivi, tipalo za napredno zaznavanje in ločljivostjo 40 milijonov slikovnih pik, ultra širokokotni objektiv z ločljivostjo 20 milijonov slikovnih pik, teleobjektiv za povečavo pa se lahko pohvali z ločljivostjo 8 milijonov slikovnih pik.
Ko telefon zleze pod kožo …
Študente smo ujeli sredi oblikovnega procesa. Enotni so si, da je projekt NTF x Huawei nadvse dobrodošel, saj jim bo prinesel vsaj malce več prepoznavnosti, predvsem pa bodo njihovi izdelki dobili odziv širšega kroga ljudi in ne bodo obstali za stenami učilnice. Prav zato tehnične specifikacije telefonov Huawei dopolnjujejo s širšimi pogledi na ta nepogrešljiv pripomoček v naših vsakdanjih življenjih.
»Skupni imenovalec mojega navdiha za izdelek je ‘next skin’, saj je telefon postal naš drugi organ na ravni kože, zato zdaj testiram materiale, ki bi delovali kot koža in lepo zaobjeli telefon,« je povedala študentka Maja Milovanović, medtem ko je Karin Gosenica navdih poiskala pri raztegnjenih ušesih masajev, ki, ne glede na to, kako napreden in tehnološko izpopolnjen je telefon, uho uporabljajo kot del telesa, na katerega prislonijo mobilni telefon. Reflektivne barve telefonov Huawei so navdihnile Nino Žnidaršič, ki navdih za snovanje svoje kolekcije črpa v kulturi Inuitov. Ob teh in mnogo drugih navdihih je Petja Zorec povedala: »Proces je pri vseh oblikovalskih projektih podoben, seveda pa se ga vsak študent glede na svoje ozadje, loti drugače. Večinoma se po zastavljeni nalogi prične s poglobljenim raziskovanjem teme, izdelavo koncepta, idejnih rešitev v skici in materialu ter se zaključi s končnimi prototipi.«