Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedla 47. mesto, eno mesto višje kot lani, in sicer z osemodstotnim povečanjem vrednosti. To je že četrto leto zapored, da je blagovna znamka Huawei med 50 najboljšimi.
Prelomni inovaciji, napredni sistem kamer pametnega telefona Huawei P30 Pro ter inovacija brez primere, Mate X z velikim prepogljivim zaslonom ter vmesnikom za mobilno omrežje pete generacije (5G), sta prepričali novinarje in potrošnike, dosegli odlične rezultate na preizkusih in bili večkrat nagrajeni. Vodilno globalno analitično podjetje IDC je v raziskavi trga pametnih telefonov poudarilo, da je bil lani Huawei edina svetla točka, z medletnim povečanjem prodanih telefonov za več kot 50 odstotkov. Opozorili pa so tudi, da je Huawei zaradi osredotočenosti na rast, zmanjšal zaostanek za Samsungom in utrdil položaj drugega največjega izdelovalca. Po zadnjih podatkih IDC-ja pa je Huawei globalno dosegel 19 odstotni tržni delež, hkrati pa je edini izdelovalec z rastjo prodaje v prvem četrtletju letošnjega leta.
Skupna vrednost vseh stotih blagovnih znamk se je iz lanskih 4,4 povečala na 4,7 trilijona ameriških dolarjev, kar predstavlja 7-odstotno rast. Na vrhu lestvice kraljujejo podjetja z izdelki za potrošnike. Huaweiev uspeh je le delček v uspehu kitajskih globalnih znamk. Štirje novinci na letošnji lestvici prihajajo iz tega konca sveta, med 100 najboljših pa je petnajst kitajskih blagovnih znamk.
Huawei se je zavezal, da bo razvijal tehnologije, ki so koristne za družbo in potrošnike, s pobudo umetne inteligence za dobre namene (AI for Good), pa povečuje svoj ugled in položaj na globalnih trgih. Projekti, kot so prevod knjig v znakovni jezik, branje obraza ter zgodnje odkrivanje težav z vidom, se le delček Huaweievih naporov, da bi s tehnologijo pomagal človeštvu pri premagovanju izzivov in izboljšanju življenja.