Globalno tehnološko podjetje Huawei je na letni konferenci za razvijalce HDC.Together 2023, ki je potekala od 4. do 6. avgusta, predstavilo vrsto novosti in inovacij. Po uvodnem nagovoru se je več kot 300 razvijalcev in poslovnežev iz vsega sveta udeležilo »Global Eco-summit«, na katerem je Huawei razpravljal o nedavni rasti mobilnih storitev HMS ter se poglobil v najnovejše inovacije, rešitve za poslovne partnerje in v vizionarski načrt za leto 2024. Poleg tega so govorniki na konferenci ponudili dragocen vpogled na kitajski trg mobilnega interneta in izpostavili priložnosti po koncu pandemije.
Huawei utira poti na mednarodne trge
Walter Ji Rengui, predsednik oddelka za razvoj globalnega ekosistema in operacije pri podjetju Huawei Consumer BG, je v nagovoru občinstvu na konferenci HDC.Together dejal: »V preteklem letu smo dosegli izjemne rezultate na področju inovacij izdelkov in poslovnih rešitev. Impresivni rezultati odražajo našo zavezanost rasti, saj se je povečalo število globalno registriranih razvijalcev in partnerjev. Čeprav smo se v preteklih letih soočali s številnimi izzivi, je najtežje obdobje minilo. Huaweiev odprti in povezovalni ekosistem lahko zagotovi večjo prednost našim partnerjem in potrošnikom ter predstavlja vrata za vstop in rast na svetovnem trgu. Še naprej si prizadevamo za oblikovanje prihodnosti inovacij, ki bodo uporabnikom povsod omogočile uporabo transformativnih rešitev.«
AppGallery se je uvrstila med tri najboljše ekosisteme mobilnih aplikacij na svetu ter pritegnila 580 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov, več kot 170 milijonov uporabnikov hitrih aplikacij in 6,35 milijona registriranih razvijalcev po vsem svetu. Trgovina koristi tako uporabnikom kot razvijalcem. Za ta dosežek je bila nagrajena s številnimi priznanji, med katerimi izpostavljamo nagrado na lanskem berlinskem sejmu IFA »Best of IFA 2022« in nagrado za najboljšo alternativno trgovino z mobilnimi aplikacijami »Best Alternative App Store 2023«.
Atanas Raykov, podpredsednik za rast v podjetju Rakuten Viber, je v govoru na konferenci HDC.Together povedal: »Naša aplikacija je bila ena prvih, ki je bila vključena v AppGallery in integrirana v HMS Core. To sodelovanje je Viber potisnilo v ospredje in nam pomagalo prepričati milijone uporabnikov po Evropi, Bližnjem vzhodu in Afriki, demografski regiji, ki še naprej izredno hitro raste. Ko gledamo naprej, Viber pozdravlja prihodnost z vsemi njenimi možnostmi. Naše nedavno partnerstvo s Huawei AppGallery pa predstavlja zavezo, da bomo uporabnikom v Evropi prinesli ekskluzivne ugodnosti.«
Huawei se zaveda, da je mednarodno mobilno oglaševanje še vedno v povojih, in da je ponudnikov s celovito globalno rešitvijo malo. Ker so prepoznali te neizkoriščene priložnosti in odpornosti na makroekonomske trende, Huawei svojo lastno oglaševalsko rešitev Petal Ads vidi kot priložnost, ki bo oglaševalcem pomagala vzpostaviti komercialne dogovore povsod po svetu, vključno s Kitajsko.
Vizija je vzpostaviti učinkovit in natančen poslovni cikel, katerega gonilo je rast. Z uporabo profiliranja podatkov in algoritmov umetne inteligence za spodbujanje poslovanja je cilj platforme usmeriti širitev AppGallery, medijev v lasti podjetja Huawei in glavnih založnikov.
Oglaševalska platforma Petal Ads, ki naj bi dodala 16 novih vrst oglaševalskih virov, napoveduje, da se bo oglaševalski promet letos podvojil. Na ta način želijo povečati število doseženih uporabnikov in okrepiti distribucijo povezanih aplikacij, novic, izdelkov, vsebin in storitev.
Odporno vedenje potrošnikov in obeti mobilnega oglaševanja na kitajskem trgu
Na svetovni ravni se je vedenje potrošnikov ponovno povzpelo na raven pred pandemijo, saj gospodarske dejavnosti pridobivajo zagon. Z večjim zaupanjem v njihove navade in željo po pridobivanju informacij prek mobilnega interneta potrošniki spodbujajo ponovni vzpon mobilnega nakupnega vedenja, zlasti na kitajskem trgu.
Na kitajskem oglaševalskem trgu tudi letos pričakujejo nadaljnjo rast, pri čemer bodo mobilne naprave še naprej prevladovale. Raziskava, ki jo je izvedel QuestMobile, uporabniku prijazna aplikacija za trgovanje, namenjena ambicioznim borznim vlagateljem, je razkrila obetavne možnosti za učinkovitost mobilnega oglaševanja. Pokazala je, da se je v prvi polovici leta 2023 zaradi hitrega okrevanja turizma, potovanj in zabavne industrije občutno povečala stopnja prenosa povezanih aplikacij.
Juan Manuel Ortiz Pascual, izvršni direktor marketinga v družbi Turismo Andalucía, je med panelno razpravo podrobneje predstavil tudi priložnosti in izzive turizma v novi dobi globalizacije ter pomen kitajskih turistov za Španijo. Hkrati je poudaril pomen digitalnega in inteligentnega turističnega ekosistema ter sodelujočim razkril, kako natančno in učinkovito doseči visokokakovostne potencialne uporabnike izletniškega turizma.
Petal Ads z obogatenimi partnerskimi vezmi
Na slovesnosti ob podpisu pogodbe HDC.Together je Huawei formaliziral memorandum o soglasju (MOU) z dvema uglednima partnerjema, podjetjema Poly-Gamma in Andalucía Tourism.
Poly-Gamma je mlado odprtokodno oglaševalsko podjetje, ki uporablja vodilno avtomatizirano tehnologijo in skrbi za oglaševalce v finančnih, luksuznih, turističnih, poslovnih in naložbenih segmentih. Partnerstvo s podjetjem Petal Ads podjetju Poly-Gamma omogoča razširitev dosega na premijske uporabnike na kitajskem in svetovnem trgu, in sicer s premijskim inventarjem in novimi atribucijami, ki so na voljo prek platforme Petal Ads. S prizadevanji, ki izhajajo iz tega partnerstva, bodo oglaševalci po vsem svetu deležni neprimerljive preglednosti in nadzora nad medijskim zakupom.
Podpis memoranduma o soglasju odraža vzajemno zavezo podjetij, da skupaj vzpostavita in spodbujata varen in odprt oglaševalski ekosistem na Kitajskem in širše. Na slovesnosti so bile prisotne ključne osebnosti, kot sta izvršni direktor Travis Dahm in član upravnega odbora Salvatore Buccellato, ki sta poudarila svojo podporo temu trajnemu partnerstvu.
Na slovesnosti ob podpisu memoranduma o soglasju sta bila prisotna izvršni direktor marketinga družbe Turismo Andalucía Juan Manuel Ortiz Pascual in vodja digitalnega marketinga Moisés Rubiño. Strateška poteza odraža skupno zavezanost promociji Andaluzije na kitajskem trgu, ki velja za eno najlepših turističnih destinacij v južni Evropi, na Huaweievi oglaševalski platformi Petal Ads in izvajanje učinkovitih strategij skupnega trženja znotraj Huaweievih kanalov. Obe strani sta izrazili željo po skupnem razvoju inovacijskih rešitev za kakovostni in množični turizem ter predstavitvi uspešnih primerov v turističnem sektorju.
Justin Chen, predsednik oglaševalskega oddelka, Huawei Consumer Cloud Service, je dejal: »Medtem ko se Petal Ads podaja na razburljivo pot monetizacije mobilnih storitev, se še naprej osredotočamo na prihodnost. Naše poslanstvo je jasno – podjetjem zagotoviti učinkovita in natančna orodja, ki spodbujajo rast. Z vrsto inovativnih rešitev smo pripravljeni na novo opredeliti visokozmogljivo trženje in hkrati za vse zagotoviti varno oglaševalsko okolje.«