Richard Yu, izvršni direktor Huawei Consumer BG, je na svojem uradnem računu Sina Weibo objavil nove strateške cilje podjetja:
- Huawei bo postal največji proizvajalec pametnih telefonov na svetu
- HONOR bo postal drugi največji proizvajalec pametnih telefonov na Kitajskem in četrti na svetu
- Podjetje bo podprlo HONOR pri razvoju vrhunskih izdelkov in nadaljevalo z vlaganji v tehnološke inovacije, distribucijo kanalov in maloprodajne strategije ter hkrati ohranjalo trdno strategijo dvojne blagovne znamke med podjetjem HONOR in Huawei. Obe blagovni znamki bosta ohranili napredno miselnost ter pomagali ustvariti inteligenten in popolnoma povezan svet.
Richard Yu, je prepričan, da je »Huawei Consumer BG prispel v popolnoma novo fazo,« in da bosta »Huawei in HONOR postala največji svetovni proizvajalec pametnih telefonov v letošnjem letu.«
Ti novi cilji so postavljeni sedaj, ko je podjetje doseglo vseh sedem strateških ciljev, ki jih je Richard Yu zastavil leta 2012, vključno z:
- Preoblikovanje iz proizvajalca neoznačenih ODM aparatov v neodvisno blagovno znamko OEM
- Prestop od proizvajalca pametnih terminalov nižjega in srednjega razreda v proizvajalca patetnih telefonov najvišjega cenovnega razreda
- Konec prodaje ultra-low-end telefonov z visoko prodajo, vendar z nizkim dobičkom
- Vključitev Quad-Core procesorja HiSilicon in Balong čipa
- Razvoj e-poslovanja
- Oblikovanje uporabniške izkušnje Emotion UI
- Postati vrhunski svetovni proizvajalec strojne opreme
Huaweijevo poslovanje na segmentu prodaje potrošnikom je vodilo k povečanju prihodkov podjetja za 48,4 %, kar presega poslovanje Huaweijevega oddelka za omrežja. Lani je poslovanje Huaweijeve enota za potrošnike doseglo prodajo v višini 348,9 milijarde RMB in medletno povečanje za 45,1 %, kar je največji prispevek k prihodkom podjetja.
HONOR je kljub svetovni gospodarski krizi utrdil svoj vodilni položaj z močno rastjo. Po podatkih IDC-ja je svetovni trg pametnih telefonov v prvih treh četrtletjih leta 2018 zabeležil 3,1-odstotni padec, vendar se je HONOR izognil temu trendu in dosegel kar 27,1-odstotno povečanje prodaje. Poleg tega je HONOR leta 2018 v mednarodni prodaji povečal prodajo na letni ravni za kar 170 %. HONOR se je uvrstil na drugo mesto v svetovnem obsegu spletne prodaje s povečanjem za 29,4 % v letu 2018 [Vir: IDC Worldwide Mobile Phone Tracker, 2018].
Podjetje HONOR je letos predstavilo številne nove tehnologije, ki predstavljajo pionirsko vlogo blagovne znamke v industriji, vključno z:
- 3D TOF: HONOR View20 vključuje 3D senzor TOF (Time of Flight) v sistemu zadnje kamere. Z dodatnim zaznavanjem globine, sledenjem skeletov in zmožnostmi zajemanja gibanja v realnem času, ki jih omogoča ta novi senzor, je HONOR View20 izjemno tanek 3D transformator s 3D igralnimi funkcijami, 3D oblikovanjem in Magic AR.
- All-View Display: HONOR View20 uporablja 6.4-palčni 2310p x 1080p zaslon z 398 PPI. Novi zaslon All-View sprejema inovativno zasnovo fotoaparata v zaslonu; zapušča široko uporabljeno zarezo, ki zavzema sorazmerno veliko površino sprednje plošče in ustvari zelo majhno luknjo s premerom samo 4,5 mm za sprednjo kamero. Zaradi tega HONOR View20 ponuja izjemno doživetje gledanja z 91,8-odstotnim razmerjem med telesom in ohišjem telefona. 19.5: 9 širok zaslon HONOR View20 je prav tako blizu razmerju med višino in širino, ki se uporablja v kinematografih, kar zagotavlja izjemno izkušnjo gledanja filmov.
- 5G: Huawei in HONOR sta bila globoko vključena v vse tri ravni napredka omrežja, od 3G do 4G, in zdaj 5G: prva vključuje standardne in osnovne pobudnike patentov; drugi so tisti, ki zagotavljajo in preverjajo rešitve, ki spodbujajo razvoj omrežja; tretji so blagovne znamke pametnih telefonov, ki temeljijo na ponudnikih rešitev 5G, kot tudi proizvajalci aplikacij 5G, ki ustvarjajo vse vrste aplikacij. HONOR ima prednost v taktičnem načrtovanju 5G naprav in namerava letos predstaviti svoj prvi 5G mobilni telefon, je predsednik HONOR-ja George Zhao povedal na Mobile World Congress 2019.
»HONOR je na robu novega preboja, ne bomo si vzeli niti trenutka za počitek. Tudi ko postane težko, mi še vedno vztrajamo. Vsak dan je priložnost, da oboževalcem zagotovimo dodatno vrednost. Za HONOR najboljše šele prihaja,« je deal George Zhao.
Podjetje HONOR je trendovska blagovna znamka narejena za mlade po vsem svetu. V zadnjih petih letih je blagovna znamka doživela eksplozivno rast, kar je rezultat najvišjih standardov na področju revolucionarnih tehnologij in vrhunskega oblikovanja izdelkov.