Zaradi koronavirusa so organizatorji in partnerji festivala primorani 56. izvedbo najbolj obiskanega in priljubljenega festivala prestaviti na prihodnje leto.
Pomladno obdobje je za vse, ki so bili v preteklih petinpetdesetih izvedbah vpeti v organizacijo tradicionalnega festivala Pivo in cvetje Laško, najbolj intenzivno v pripravah ključnih podprojektov, zaključevanju dogovorov in potrjevanju pogodb s partnerji in izvajalci.
Letošnje načrte je organizatorju STIK Laško, pokrovitelju festivala občini Laško in generalnemu sponzorju Pivovarni Laško Union (PLU), prekrižala globalna pandemija koronavirusa. Festival je bil prvotno načrtovan v času med 9. in 12. julijem, a je dobre tri mesece pred dogodkom nemogoče napovedati konec pandemije in s tem tudi varen termin letošnjega festivala. Prav varnost obiskovalcev v vseh pogledih, zdravstvenem, fizičnem, tudi premoženjskem, pa je prva skrb vseh, ki ga organizirajo. Zato so sklenili šestinpetdeseti festival prestaviti na prihodnje leto. Doslej so bili organizatorji primorani festival odpovedati le enkrat, to je bilo leta 1984 zaradi izgradnje novega mostu prek Savinje, ki edini vodi v mestno jedro.
Vso energijo bodo festivalske ekipe, takoj ko bo omogočeno normalno delovanje in načrtovanje, usmerile v pripravo festivala Pivo in cvetje Laško 2021.
O festivalu
Festival Pivo in cvetje Laško je naš največji in tudi najstarejši turistično – glasbeni dogodek, ki v mesto Laško vsako leto pritegne več deset tisoč obiskovalcev. V Laškem na svoj račun pridejo ljubitelji skorajda vseh glasbenih zvrsti, saj program poteka kar na štirih festivalskih odrih, ki zadostijo različnim glasbenim okusom, od popa in narodno zabavne glasbe, prek elektronske plesne glasbe, do pravega rocka. Poznan je po tem, da gosti najvidnejše domače glasbenike ter v zadnjih letih tudi številne prave legende svetovne scene. Letošnji glasbeni program je bil že v celoti pripravljen, a je tudi tu prišlo do vprašljivosti izvedbe, saj so številne turneje odpovedane, tako je možnost prihoda svetovnih glasbenikov v Evropo trenutno nemogoče potrditi.
Generalni sponzor festivala zvesto in po tradiciji ostaja Pivovarna Laško Union. Prav največja slovenska pivovarna nosi zasluge, da je festival zavzel mesto najpomembnejšega tovrstnega dogodka v Sloveniji in ga v obilici številnih glasbeno zabavnih prireditev že toliko let tudi ohranja. Festival je izrednega pomena za blagovno znamko Laško ter pomemben turistični produkt, ne le lokalnega okolja, temveč celotne Slovenije. Pivovarna Laško Union ohranja aktivno vključenost v izbor glasbenega programa in zagotavlja potrebno drugo podporo, ki jo zahteva tako velik in kompleksen dogodek.
Pivovarna. Heineken. Huda jama. Thermana. Pivo in cvetje. Crna magija.