Največjo študentsko marketinško konferenco v Sloveniji si boste 13. maja lahko ponovno ogledali preko spleta.
Letošnja glavna tematika konference so spremembe z naslovom »Spremembe skozi tvoje oči«. Vsak posameznik spremembe zaznava drugače, zato je pomembno, da podjetja aktivno spremljajo trende in vedenje njihov kupcev.
Kot smo spoznali v zadnjem letu, so spremembe tisti nepredvidljiv dejavnik, ki močno pretrese situacijo na trgu. Spremembe sicer zahtevajo hitro odzivnost in številne prilagoditve, a obenem odpirajo vrata številnim novim priložnostim.
Fanfara je celodnevni dogodek, na katerem znani govorci študentom predajo svoje praktične izkušnje iz različnih marketinških področij, ki jih morda na študijskih programih ne prejmejo. Vse marketinške navdušence čaka pester program, ki zajema širok nabor aktualnih tematik s področja marketinga, karierne rasti in sodobnih tehnologij.
Letos boste na Fanfari lahko prisluhnili 10 predavanjem, 1 okrogli mizi in se udeležili 2 delavnic. Za več informacij o programu in govorcih obiščite Fanfarino spletno stran, spremljajte njen Facebook in Instagram profil ter spletno stran Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije.
Konferenca je idealna priložnost za vse, ki bi radi nadgradili svojo marketinško znanje, razširili svojo mrežo poznanstev, spoznali nove prijatelje in se ob tem seveda tudi zabavali.
Fanfaro si lahko ogledaš z nakupom vstopnice tukaj.