»The best user experiences are enchanting. They help the user enter an alternate reality.«
— Kathy Sierra
(»Najboljše uporabniške izkušnje so čarobne. Uporabnikom pomagajo vstopiti v alternativno resničnost.«
— Kathy Sierra)
Pri reviji Študent smo se alternativni resničnosti prepustili med 20. in 22. oktobrom, ko smo se udeležili Fanfare Live – prve in največje študentske marketinške konference v Sloveniji. Tako kot drugi organizatorji je bila tudi Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije (ŠSDMS) letos postavljena pred odločitev, ali svoj osrednji dogodek ponovno prestaviti (Fanfara se tradicionalno odvija spomladi), odpovedati ali izpeljati virtualno. Navdušeni smo, da so izbrali slednjo rešitev, in to storili na povsem svoj način!
Nov pomen besede »hibridnost«
Fanfara Live je za udeležence vse tri dni potekala virtualno, prek platforme Hopin. S pomočjo produkcijske ekipe VIG pa je bil dogodek pravzaprav prenašan v živo iz studia. Prvi in drugi dan je vlogo povezovalca prevzel Gašper Bergant, drugi dan pa Matic Kokošar. Nekateri (zlasti domači) predavatelji so se konferenci pridružili v živo, drugi pa na daljavo. Ker je šlo za povsem novo obliko sicer že trinajste Fanfare zapored, so ji organizatorji nadeli tudi novo ime: Fanfara Live!
Jaz, uporabnik
Fanfarino poslanstvo je kljub spremembam ostalo enako: priskrbeti bogat in interaktiven program, ki izobražuje, povezuje in navdihuje. Letošnjo Fanfaro Live je zaznamoval slogan »Jaz, uporabnik«. Rdeča nit izobraževalnega programa je bila namreč celostna uporabniška izkušnja, ki nas danes spremlja tako rekoč na vsakem koraku; uporabniki smo vsi, blagovne znamke pa so vse okoli nas. Je bil natakar slabe volje, ko ste ga že tretjič prosili za kozarec vode? Ali pa vas je prodajalka ob vstopu v trgovino pozdravila s širokim nasmehom? Prav v tem je razlika med dobro in slabo uporabniško izkušnjo in kot pravi pregovor: dober glas seže v deveto vas.
Tako znanje kot zabava
Fanfaro Live smo preživeli v družbi vrhunskih slovenskih in tujih marketinških strokovnjakov, kot so Borut Markelj (Ehrana), Loui Ferry, Klemen Selakovič (AIDEA), David Pivk (Nike Direct), Martin Golob (Župnija Grosuplje) in Jure Dostal. Skupaj z njimi smo poiskali odgovore na vprašanja, kot so »Kako zasnovati oglas, ki pritegne?«, »Kakšno vlogo v marketingu igra etika?«, »Kaj se dogaja v ozadju naših najljubših spletnih strani?«, »Kako poglobiti razmerje med uporabnikom in znamko?« ter »Kako potrošnika navdušiti za izdelek, ki ga še nikoli ni srečal na policah?«
Na preteklih Fanfarah so bila novemu znanju ob bok vedno postavljena nova doživetja in tako je bilo tudi letos. Izobraževalni program sta vsak dan spremljala aktivni odmor (progresivna mišična relaksacija s Skupino PsihoMOČ; mreženje; raztezne vaje s Saro Kragulj) ter večerna zabavna točka (stand-up nastop Gašperja Berganta; glasbeni nastop skupine vit@vox; plesni nastop Tamie D. V. Šeme). Poleg teka tekom konference ni primanjkovalo dobrih šal, zabavnih kvizov in simpatičnih nagradnih iger.
Nekaj popotnic za konec
-
»Uporabnik ni neumen; VI morate izboljšati produkt!« — Maša Crnkovič (Futura DDB)
-
»Be relevant. In this day and age, being relevant means being inclusive. Make sure that your brand can serve everybody in the world because consumers come in all shapes, forms, and sizes.« — David Pivk (Nike Direct)
-
»Verjemi v to, kar delaš. Če ne boš verjel, tudi ne boš prepričal.« — Martin Golob (Župnija Grosuplje)
Ostajamo optimistični, da se na 14. Fanfari vidimo v živo!