Družina Boba Marleyja v podporo UNICEF-u osvežila legendarno pesem One love

Družina Marley bo ponovno posnela ikonično pesem Boba Marleyja One love v prenovljeni podobi. Z njo bo podprla UNICEF-ovo globalno kampanjo v boju proti posledicam pandemije novega koronavirusa na otroke.

Glasbeni založbi Tuff Gong International in Amplified Music bosta prenovljeno različico pesmi izdali 17. julija. Vsi prihodki od pesmi in z njimi povezanih dejavnosti bodo namenjeni podpori UNICEF-ove globalne kampanje za pomoč otrokom, skritim žrtvam pandemije novega koronavirusa.

»Oče je pesem One love ustvaril pred več kot štiridesetimi leti, v času, ko se je svet soočal z mnogimi izzivi. Pesem govori o enotnosti, miru in univerzalni ljubezni. To sporočilo je aktualno tudi v tem času. Če smo enotni, lahko skupaj premagamo to globalno krizo – z eno ljubeznijo in enim srcem,« je povedala Cedella Marley, kantavtorica in hčerka Boba Marleyja.

deklica

Pesem One love/People get ready, ki jo je leta 1977 posnel Bob Marley s svojo skupino The Wailers, za milijone ljudi po vsem svetu velja za ikonično, s svojim zimzelenim sporočilom pa poziva k enotnosti. Njeno prenovljeno različico, nekakšno globalno himno letošnjega leta, bodo soustvarili družina Marley, priznani glasbeniki z vsega sveta, umetniki iz kriznih žarišč po svetu ter otroci iz najranljivejših skupnosti.

UNICEF-ovi pomoči za otroke se pridružuje tudi globalni partner Pandora, ki bo podvojil vsak dolar, zbran v kampanji One love, do višine 1 milijona ameriških dolarjev.

»One love dobro povzema ključno resnico o tej pandemiji: naše največje upanje v boju proti COVID-19 in hkrati upanje za bolj enakopraven in manj diskriminatoren svet za otroke, sta globalna solidarnost in sodelovanje,« je povedala UNICEF-ova izvršna direktorica Henrietta Fore. »Izjemno smo veseli, da sta nam družina Marley in Pandora namenila to velikodušno podporo, kreativnost in ljubezen za pomoč najranljivejšim otrokom.«

COVID-19 je globoko zaznamoval življenja otrok po vsem svetu in izpostavil vedno večje neenakosti med državami in znotraj njih. UNICEF ocenjuje, da bi lahko do konca leta 2020 zaradi razlogov, ki jih je sicer mogoče preprečiti, vsak dan umrlo dodatnih 6.000 otrok.Skoraj 90 % teh dodatni smrti bi predstavljali otroci v državah z nizkimi ali nižjimi srednjimi dohodki, kjer pandemija še naprej slabi že tako skrhane zdravstvene sisteme in moti izvajanje drugih življenjsko pomembnih storitev. Izzive predstavljajo tudi druge posledice pandemije na otroke, kot so zaprtja šol, pomanjkanje hrane, omejen dostop do osnovnega zdravstvenega varstva in motnje v dobavi zdravil in medicinskih pripomočkov.

UNICEF poziva vlade, javnost, darovalce in gospodarstvo, da podprejo pomoč najranljivejšim otrokom. Sredstva, zbrana v globalni UNICEF-ovi kampanji One love, ki se ji pridružuje tudi UNICEF Slovenija, bodo pripomogla k učinkovitejšemu odzivu na potrebe najranljivejših na terenu. Donacije bodo zagotovile milo, zaščitno opremo in komplete za higieno ter omogočile ozaveščanje otrok in družin o zaščiti, hkrati pa bodo namenjene tudi zagotavljanju izobraževanja, zaščite pred nasiljem in izkoriščanjem ter zdravstvene oskrbe.

»Imamo edinstveno priložnost omogočiti boljšo prihodnost za otroke in mlade, ki bodo sicer najmočneje čutili dolgoročne posledice pandemije,« je dejala Henrietta Fore. »Mladi so jasno in glasno povedali, česa si želijo: pravičnejše družbe ter prenehanje nasilja, krivic in diskriminacije. Čas je, da jim vsi prisluhnemo.«

Kako se lahko pridružite Marleyjevim in podprete kampanjo One love:

  • Pošljite SMS s ključno besedo ONELOVE5 na 1919 in darujte 5 € za pomoč otrokom v državah v razvoju prek UNICEF-a.
  • Darujte prek spleta na starsiotroksveta.si/koronavirus.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.