Vodilna organizacija za ocenjevanje in strateško svetovanje Brand Finance je v zadnjem poročilu Brand Finance Global 500 2022 blagovno znamko Huawei uvrstila med deset najbolj dragocenih. Poročilo je še razkrilo osupljivo 29-odstotno medletno rast vrednosti na 71,2 milijarde ameriških dolarjev, kar je omogočilo preskok iz lanskega 21. na letošnjo 9. mesto.
Brand Finance vsako leto preveri 5000 največjih podjetij in objavi skoraj 100 poročil, ki razvrščajo blagovne znamke po poslovnih sektorjih in državah. Lestvico Global 500, na katero je uvrščenih 500 najbolj dragocenih znamk iz vsega sveta, so tako letos oblikovali že 16. leto zapored.
Tehnološki sektor se je ponovno izkazal za najbolj dragoceno panogo s kumulativno vrednostjo blagovnih znamk blizu 1,3 bilijona ameriških dolarjev. Na lestvici je skupaj 50 tehnoloških podjetij, med katerimi k skupni vrednosti pomemben delež prispevajo Apple, Amazon, Google, Microsoft, Samsung, Facebook in Huawei.
Uvrstitev Huaweia na 9. mesto je toliko bolj pomembna, saj je poslovanje podjetja moteno zaradi številnih ameriških sankcij. Rast vrednosti Huaweieve blagovne znamke je mogoče pripisati zavezi podjetja k inovacijam, nenehnemu izboljševanju izdelkov, skrbi za uporabniško izkušnjo, vlaganjem v raziskave in razvoj, osredotočenost na posel z električnimi vozili in krepitvi storitev v oblaku.
Huawei še naprej nudi številne inovativne izdelke. Serijo telefonov P50, ki jo sestavljata Huawei P50 Pro in P50 Pocket, je nedavno predstavil tudi v Sloveniji. Telefona se tako pridružujeta širokemu naboru drugih naprav Huawei, ki so na voljo pri nas. Najprej sta tu telefona srednjega cenovnega razreda Huawei nova 9 in Huawei nova 8i, tema pa sledijo še pametne ure serije Watch GT 3, monitorja MateView in MateView GT ter brezžične slušalke FreeBuds Lipstick, ki so tudi odličen modni dodatek.
Za več informacij obiščite: consumer.huawei.com/si