Ogled letošnjega mednarodnega festivala kreativnosti Zlati boben je brezplačen – na virtualnem odru se bo predstavilo več kot 50 govorcev iz vrst oglaševalcev priznanih mednarodnih blagovnih znamk in najboljših oglaševalskih agencij
Jeseni se vrača 27. mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki bo med 13. in 15. oktobrom 2021 v celoti potekal prek spleta. Letošnja edicija festivala bo s sloganom Re:Startajmo prihodnost (angleško Re:Start the Future) premišljevala, kako naj bi po izkušnji s pandemijo izgledala nova realnost v kreativnih industrijah. Osredotočila se bo na svežo ustvarjalnost, ki bo z energijo napolnila prihodnje generacije – ter ozavestila, da še vedno pripadamo isti skupnosti in dihamo kot eno. Zdaj je čas, da pritisnemo na gumb in ponovno zaženemo prihodnost! Vodilnim strokovnjakom iz celega sveta, ki bodo delili najbolj aktualne teme, lahko letos prisluhnejo vsi, saj je ogled vrhunskega programa in zaključne podelitve nagrad brezplačen.
Vse, kar morate storiti, je, da se registrirate na https://engine.goldendrum.com/.
Kaj lahko pričakujete?
- 13. oktober 2021
»Ustvarjalni pospeševalnik« – prvi festivalski dan bo namenjen mladim bobnarjem, kreativnim talentom, mlajšim od 30. let. Postregel bo z neformalnimi, poglobljenimi strokovnimi znanji, vrstniškimi učnimi izkušnjami, predstavitvami rešitev natečaja, ki je potekal v sodelovanju s šolo Graphische, ter razkril zmagovalca tekmovanja Mladih bobnarjev, ki bo svoje delo predstavil na virtualnem odru.
- 14. – 15. oktober 2021
»Iz naše industrije in širše« – zgodbe, trendi, intervjuji, okrogle mize in pogovori za vse, ki želijo ostati ustvarjalni ali biti navdihnjeni.
- 15. oktober 2021
Slavnostna podelitev nagrad, ki bo prikazala in nagradila najboljše kreativne rešitve, prijavljene v tekmovalni del 27. Zlatega bobna.
Med gosti tudi predstavniki podjetja Mastercard, Lego, Huawei in Activision Blizzard
Na virtualnem odru se nam bo pridružil Fernando Machado, eden najbolj znanih in največkrat nagrajenih direktorjev trženja, ki je zaslovel s provokativnimi oglasi za Burger King, danes pa uspešne zgodbe piše v podjetju za razvoj videoiger Activison Blizzard. O spremembah v zabavni industriji ter pripovedovanju zgodb, ki nas bodo prebudile, izzvale in želele spremeniti svet na bolje, bo spregovoril Damien Marchi, višji podpredsednik za razvoj družbene odgovornosti v medijski družbi Vivendi. Michael Moynihan, višji podpredsednik globalne blagovne znamke, trženja, vpogledov in partnerstev v skupini LEGO, pa bo razkril zakaj kriza ustvarjalnosti še vedno vztraja in kako jo lahko odpravimo.
Svoje zgodbe, izkušnje in poglede bodo delili tudi: Eynat Guez, glavna izvršna direktorica in soustanoviteljica Papaya Global, enega najhitreje rastočih startupov v Izraelu. Raja Rajamannar, vodja trženja in komuniciranja ter predsednik poslovnih rešitev za zdravstveno oskrbo pri podjetju Mastercard – strokovnjak, katerega dela so bila preoblikovana v študije primerov na poslovnih šolah Harvard in Yale. Szymon Solnica, vodja korporativnih odnosov z javnostmi v poljski podružnici tehnološkega podjetja Huawei, bo na praktičnih primerih pokazal, kateri družbeni projekti lahko ustvarijo trajne spremembe in ali je ideja o izgradnji povezanega sveta, kjer je prostor za vsakogar, utopija ali zgolj dolgoročen projekt. Iza Sia Login, soustanoviteljica tehnološkega podjetja Outfit7, ki je zaslovelo s franšizo Talking Tom, pa bo govorila o spremembah v delovnem okolju, ki jih od vodij prihodnosti zahteva sodobni življenjski slog.
Oktobra ne zamudite 27. Zlatega bobna, brezplačnega tridnevnega spletnega dogodka, ki bo na vaše zaslone prinesel bogat festivalski program. Vse, kar morate storiti, je, da se registrirate na https://engine.goldendrum.com/.
Marketing